اخبار داغ

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر مطرح کرد:

لزوم تشکیل شورای رسانه ای در شهرستان/تیم اطلاع رسانی گیوی باید تقویت شود

لزوم تشکیل شورای رسانه ای در شهرستان/تیم اطلاع رسانی گیوی باید تقویت شود
رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر گفت: شورای رسانه ای کوثر به عنوان نخبگان رسانه ای مهمترین نقش آفرینی را در یک اجتماع دارند و می توانند در راستای مرتفع ساختن مشکلات مردمی و همچنین اطلاع رسانی در حوزه های متعدد رونق اقتصادی را برای منطقه به ارمغان بیاورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر،حجت الاسلام والمسلمین بیگی اظهار کرد: وظایف رسانه ها بسیار با اهمیت بوده و در عین حال مشکل و مبتنی بر جسارت و بصیرت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: رسانه ها می توانند به عنوان یک منبع موثق، هماهنگی های لازم را در حوزه های متعدد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... در یک اجتماع موجب شوند، همچنین به عنوان یک عامل فرهنگ ساز می توانند در ارتقای و تنزل فرهنگ جامعه نقش داشته باشند.

,

وی با اشاره به الزام تشکیل شورای رسانه ای در شهرستان کوثر عنوان کرد: شهرستان کوثر با داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های بلقوه در بخش های متعدد متاسفانه در محرومیت به سر می برد و اینجاست که رسانه های موجود در شهرستان اعم از صداوسیما، سایت های خبری، مطبوعات و گروه ها و کانال ها می توانند با هماهنگی های لازم و با اطلاع رسانی به موقع مسئولان امر را نسبت به توجه به این محرومیت آگاه سازند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر گفت: شورای رسانه شهرستان می بایست با هدف تقویت و توسعه رسانه های شهرستان، هماهنگی و ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر نهادها، ادارات و مردم منطقه با همدیگر تشکیل شود، تیم اطلاع رسانی گیوی باید در حوزه های متعدد کم و کاستی ها را مطرح کرده و در مواقع ضروری یار و یاور مسئولان و چشم و گوش مردم باشند.

,

وی افزود: شورای رسانه ای می بایست با هدف پرداختن به مسائل و مشکلات مردم منطقه و همچنین آسیب شناسی در بخش های فرهنگی و اجتماعی معضلات اجتماعی را از جامعه بزدایند و راهکارهای مبتنی بر ارتقای فرهنگ عمومی و همچنین ریشه کن کردن مشکلات مردمی تلاش کنند.

,

خطیب جمعه کوثر عنوان کرد: بازدید رسانه ها از ادارات و سازمان‌ها در شهرستان، برگزاری نشست خبری با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تشکیل باشگاه خبرنگاران‌ افتخاری و برگزاری جشنواره های مناسبتی، تحلیل رویکردی از عملکرد مسئولان، انعکاس مسائل و مشکلات مردمی و پیگیری آن مشکلات از مردم، اطلاع رسانی در حوزه گردشگری و شناساندن مناطق توریستی و تفریحی منطقه به گردشگران، فعالیت در حوزه محیط زیست و تدارک گزارش های تصویری از باغ شهر استان اردبیل از جمله وظایف شورای رسانه ای شهرستان کوثر است که می بایست به مرحله عملیاتی برسد.

,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی در پایان با تقدیر از همه رسانه های محلی خاطرنشان کرد: رسانه های شهرستان کوثر دارای ظرفیت بالایی هستند و لازم است همه مسئولین در جهت ارتقا و توسعه این رسانه‌ها و همچنین پیشبرد اهداف ادارت و سازمان‌های خود بایستی با رسانه ها همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه