اخبار داغ

مدیر امور آبفار قاین خبر داد

بهره برداری از 4 پروژه آبرسانی در قاین با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان

بهره برداری از 4 پروژه آبرسانی در قاین با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان
مدیر آبفار قاین گفت: 4 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 40 میلیون تومان در حوزه آب وفاضلاب روستایی شهرستان قاینات در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیدی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قاین در گفتگوبا خبرنگار نسیم قائن با اشاره به اینکه برای مقابله باکم آبی و خشک‌سالی با برنامه‌ریزی ساختاری و مدیریت مصرف آب بسیاری از مشکلات برطرف می‌شودگفت:با توجه به پدیده خشکسالی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم مشکلاتی رابرای روستائیان به وجود آمده است وماهم تمام تلاشمان این است که بتوانیم دراین زمینه خدمات خوبی به روستائیان ارائه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود:امسال در هفته دولت نیزشاهد افتتاح وبهره برداری از 4پروژه آبرسانی در سطح شهرستان قاینات خواهیم بود وبا افتتاح این پروژه ها 529 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

,

مدیرامورآبفارقاین با اشاره به پروژه های آبرسانی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد گفت:آبرسانی به روستای دره باز با 69 خانوار و 8 کیلومتر لوله گذاری در مسیر خط انتقال و شبکه توزیع،احداث مخزن 100مترمکعبی، احداث حصارکشی 160مترطول، احداث 2اتاقک تابلوی برق 1،ایستگاه پمپاژ و بازسازی انشعاب خانگی 400مورد با اعتباری بالغ بر9میلیارد ریال انجام خواهد شد.

,

عیدی از دیگر پروژه ها ی هفته دولت را آبرسانی به مهدی آباداز مجتمع گرماب رابا 167 خانوار و 19 کیلومتر لوله گذاری در مسیر خط انتقال و شبکه توزیع و احداث مخزن 560 مترمکعبی و احداث حصارکشی 160مترطول و با اعتباری بالغ بر 16میلیاردریال برشمرد وگفت:روستای امیر آباد سرچشمه با 72 خانوارو21کیلومتر لوله گذاری در مسیر خط انتقال و شبکه توزیع،احداث مخزن 110مترمکعبی، احداث حصارکشی 120مترطول با اعتباری بالغ بر 15میلیاردریال  از مجتمع گرماب را سومین پروژه هفته دولت برشمرد

,

عیدی در ادامه از خرید و نصب آب شیرین کن در روستای روم با اعتبار بالغ بر 400میلیون ریال خبر دادوگفت: 221 خانوار از آب شرب پایدار و سالم بهره مند خواهند شد.

,

مدیر امورآب و فاضلاب روستایی قاینات خاطر نشان ساخت: پروژه های آبرسانی دره باز،مهدی آباد و امیر آباد سرچشمه از محل صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار شد که تاکنون نیمی از اعتبار تخصیص یافته است واداره  آب و فاضلاب روستایی ادامه کاربرای اتمام پروژه را با دیون به سرانجام رسانده است.

,

وی افزود: در مجموع 4پروژه با اعتباری بالغ بر4میلیاردو40میلیون تومان در هفته دولت در حوزه آب وفاضلاب روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه