اخبار داغ

قاضی پور:

میوه خوردم تا به ناکارآمدی دولت اعتراض کنم/ سیب و هلو هم داشتم اما عکاسان فقط گلابی ها را دیدند

میوه خوردم تا به ناکارآمدی دولت اعتراض کنم/ سیب و هلو هم داشتم اما عکاسان فقط گلابی ها را دیدند
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: میدیدم که خبرنگاران عکس میگیرند، عکاسان فقط گلابی را دیده بودند اما من سیب و هلو نیز آورده بودم تا به نحوی اعتراض و صدای مردم را به گوش سایر نمایندگان و اعضای دولت برسانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، طی روزهای گذشته ماجرای گلابی خوردن نادر قاضی پور در مجلس سوژه داغ رسانه های مجازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

اینکه نماینده ای در صحن علنی مجلس شورای اسلامی چنین رفتاری انجام دهد، قطعا پیام های خاص خود را دارد که خبرنگار اروم نیوز به همین منظور سراغ وی رفته و ماجرا را پیگیر شده است.

,

قاضی پور در خصوص ماجرای گلابی های مجلس گفت: متاسفانه به علت عدم مدیریت وزرات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت میوه های کشاورزان که ماه‌ها برای به ثمر رسیدن آنها تلاش کرده‌اند به فرو ش نرفته و ناچار به عنوان خوراک دام از آنها استفاده می‌کنند، من با این روش اعتراض خودم را رساندم.

,

وی افزود: روز شنبه و یک شنبه این هفته در صحن علنی مجلس سیب، گلابی و هلو خوردم تا نمایندگان مجلس، دولت روحانی و بقیه مسئولین را متوجه این موضوع کنم که میوه‌ها در دست کشاورزان مانده اند و این قشر از جامعه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

,

وی گفت: پیگیر هستیم تا از متضرر شدن کشاورزان جلوگیری کنیم چرا که میوه‌ای که در هر کیلو ۳ یا ۴ هزار تومان برای کشاورز هزینه داشته به یک هزار تومان هم فروخته نمی‌شود؛ میوه بردنم به مجلس نشانه اعتراضم به ناکارآمدی دولت در بخش کشاورزی و بازاریابی بین‌المللی بود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس به راهکار حل این مشکل اشاره کرد و گفت: دولت باید بازار صادرات را فعال کند برای اینکه همین میوه ها در کشورهای همسایه چندین دلار معامله می‌شود به عنوان مثال گیلاس ارومیه سالهای گذشته هر کیلو ۶۰ هزار تومان به مشتری فروخته می‌شد.

,

خرید تضمینی و انبار آن در سردخانه‌ها، پرداخت یارانه و هزینه ضرر و زیان به کشاورزان نیز از راهکارهای دیگری بود که قاضی پور به منظور حل مشکل کشاورزان اشاره کرد.

,

وی در خصوص دلیل خوردن میوه‌ها در مقابل دوربین های خبرنگاران نیز تصریح کرد: میدیدم که خبرنگاران عکس میگیرند، عکاسان فقط گلابی را دیده بودند اما من سیب و هلو نیز آورده بودم تا به نحوی اعتراض و صدای مردم را به گوش سایر نمایندگان و اعضای دولت برسانم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه