اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد محروم از خانه جوان/ ۱۰۰ پروژه ورزشی در استان در حال ساخت است

کهگیلویه و بویراحمد محروم از خانه جوان/ ۱۰۰ پروژه ورزشی در استان در حال ساخت است
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:متاسفانه این استان از خانه جوان محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سید محمد تقوی در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ، افزود: امیدواریم از توانمندی های این قلم برای توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در ابتدای سخنان خود نیز به انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با همکاری وزیر بتوانیم شاهد رشد افزایش روز افزون توسعه زیر ساخت ها در استان باشیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرانه ورزشی در استان قبل از انقلاب بسیار ضعیف بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعداز انقلاب با تلاش های دولت کریمه در حوزه های مختلف شاهد رشد بسیار خوبی در سرانه ورزشی بودیم.

,

علوی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان متاسفانه از خانه جوان محروم ا ست، تصریح کرد:خوشبختانه دکتر سلطانی فر در مکاتبه با استاندارن سراسر کشور به واگذار یزمینی برای ساخت خانه جوان اقدامی انجام داد که ما نیز منتظر  پاسخگویی اداره راه و شهرسازی متولی واگذاری زمین برای ساخت این مجموعه هستیم.

,

وی ادامه داد: همه نهادها و سازمانها برای توسعه و تکمیل مکان های ورزشی کمک کنند تا شاهد افزایش روز افزون قهرمانی ها در این حوزه باشیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتقادهای برخی از رسانه ها و مطبوعات به اداره ورزش و جوانان استان، تاکید رکد: انتقاد سازنده  می تواند به توسعه ورزش و اصلاح برخی از ساختارها کمک کند و انتظار می رود که رسانه ها به این حوزه روی بیاورند.

,

وی به زیر ساخت های ورزشی استان اشاره داشت و گفت: در سال  94 و 95 اعتبارات حوزه نفت  به ورزش استان 15 میلیارد و 300 میلیون تومان بود اما در سال 95 و 96 شاهد افزایش این اعتبار  به 23 میلیارد و 300 میلیون تومان بودیم که این در نوع خود بسیار افزایش یافته است.

,

علوی به پیگیری های نماینده بویراحمد و دنا برای اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار به مکان های و زیر ساخت های ورزشی مرکز استان نیز اشاره داشت و گفت: صحبتی برای اختصاص 30 میلیارد تومان به شهرستان بویراحمد از اعتبارات نفت شده اما این فقط در حد حرف است و هنوز موافقت نامه ای امضا نشده است.

,

وی ادامه داد: استاندار نیز خارج از اعتباران نفت نیز پیگیر  اختصاص 5 میلیاردو 600 میلیون تومان به ورزش استان بوده که این نیز در نوع خود بسایر بی نظیر است.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه بیش از 100 پروژه ورزشی در استان در حال ساخت است، تاکید کرد: از این تعداد 36 پروژه استانی، 23 پروژه ملی، 51 پروژه از محل اعتبارات نفت است که اداره فنی و مهندسی اسازمان باید تلاش کند تا اعتبارات  در موقع لازم ب آنها اختصاص یابد.

,

وی به صفر ریاست جمهوری به استان نیز اشاره داشت و گفت: از محل اعتبارات سفر نیز 4 میلیارد و 300 میلیون تومان اختصاص داده شد که خوشبختانه تعدادی از پروژه های راکد شروع به کار خود را انجام داده اند.

,

علوی آموزش را از مهمترین برنامه های حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: همیشه عنوان می کنم که اگر آموزش نباشد خیلی از مسائل و پیروزی ها و قهرمانی ها اتفاق نمی افتد و بسیار مورد توجه است.

,

وی به هیات های ورزشی استان نیز اشاره داشت و افزود: برخی از هیات ها ظرفیت های خوبی دارند که از آنها حمایت می شود که این می تواند در توسعه ورزش تاثیر گذار باشد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: از اظهار نظر های جبهه ای و قومی و قبیله ای صرفنظر می کنم و بر این عقیده ام که در راستای ورزش نباید یان گونه مسائل را دخیل کرد چرا که به ورزش ضربه و ارد می کند.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون 154 باشگاه خصوصی در استان وجود دارد، اضافه کرد: برای اولین بار مراسم تجلیل از این باشگاههای خصوصی انجام می شود تا آنها نیز بدانند که تنها جریمه در این حوزه وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه