اخبار داغ

پس از اجرای موفقیت آمیز؛

اختتامیه «همیار گردشگر» در کاشان برگزار شد

اختتامیه «همیار گردشگر» در کاشان برگزار شد
اختتامیه دومین دوره طرح همیار گردشگر در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کاشان اول؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان روز گذشته در آیین اختتامیه طرح همیار گردشگر، با تقدیر از عوامل اجرایی این طرح، اظهار کرد: پرورش نیروی انسانی در حوزه گردشگری با توجه به برخورداری کاشان از میراث فرهنگی واقلیمی غنی نظیر بناهای تاریخی متعدد، بقعه‌های متبرکه امامزادگان، شخصیت های علمی و فرهنگی و جاذبه های طبیعی یک امر لازم به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کاشان اول,

مجتبی رضازاده خاطرنشان کرد: بر این اساس باید افرادی از سنین نوجوانی با این ظرفیت ها آشنا شده و آموزش های لازم را برای عرضه آن به گردشگران داخلی و خارجی فرا گیرند.

,

وی با اشاره به انجام آموزش های لازم به همیاران گردشگر گفت: در این طرح تلاش بر آن بود که دانش آموزان علاوه بر شناخت آثار تاریخی، با شخصیت ها، اصول و باورهایی که در آن میراث فرهنگی جاری است نیز آشنا شوند تا آنگاه بتوانند آن را به درستی به گردشگران منتقل کنند.

,

مدیر خانه فرهنگ کودک مجری این طرح نیز بیان کرد: ۵۰ همیار گردشگر در این طرح از میان ۱۵۰ متقاضی معرفی شده از حدود ۱۵ مدرسه شهرستان انتخاب شده و با حضور در بناهای تاریخی نظیر خانه های عباسیان و طباطبایی ها و حمام تاریخی سلطان میراحمد در دو نوبت صبح و عصر و در سه شیفت کاری در ایام نوروز فعالیت داشتند.

,

آزاده خراسانی با بیان اینکه همیاران گردشگر از افراد هفت تا 14 سال انتخاب شدند یادآور شد: متقاضیان از اواخر مهرماه تا 27 اسفندماه سال گذشته آموزش های لازم را توسط نزدیک به 20 استاد فراگرفتند تا در ایام عید نوروز امسال به عنوان همیار گردشگر به فعالیت بپردازند.

,

در ادامه این آیین از عوامل اجرایی، اساتید و همیاران گردشگر این طرح تقدیر به عمل آمد.

,

طرح همیار گردشگر برای دومین سال متوالی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و خانه فرهنگ کودک تحت نظارت آن اجراشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه