اخبار داغ

همزمان با هفته ازدواج؛

۷ ایستگاه مشاوره سیار ازدواج درشهرستان فردیس برپا می شود

۷ ایستگاه مشاوره سیار ازدواج درشهرستان فردیس برپا می شود
محسن انصاری دبیر سمن حامیان جوانان مستعد از برپایی ۷ ایستگاه مشاوره سیار در سطح شهرستان فردیس در روزهای ۲و ۶ شهریورماه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن انصاری دبیر سمن حامیان جوانان مستعد روز سه شنبه در گفتگو با پایگاه خبریفردیسان از برنامه های این سازمان در شهرستان فردیس همزمان با هفته ازدواج خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان ,

وی دراین خصوص گفت: شهرستان فردیس در روز سوم شهریور ماه  میزبان پنجمین جشنواره پیوندهای آسمانی در تالار قصر الماس مشکین دشت خواهد بود.

,

انصاری با بیان این که این جشنواره با همکاری مرکزبهداشت فردیس، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشکین دشت و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار می شود خاطر نشان کرد: در این برنامه که با حضور ۱۵۰ زوج جوان برگزار خواهد شد علاوه بر برنامه های شاد و مفرح و جوایز نفیس از فعالین و خیرین حوزه ازدواج تجلیل خواهد شد.

,

وی گفت: علاقمندان برای حضور در این جشنواره می توانند برای ثبت نام شماره ۲ را به شماره  ۰۹۳۶۶۱۲۶۳۹۴ پیامک کنند .

,

دبیر سمن حامیان جوانان مستعد از برپایی ۷ ایستگاه مشاوره سیار در سطح شهرستان فردیس در روزهای ۲و ۶ شهریورماه خبرداد و اظهار داشت: ۵ ایستگاه  مشاوره در سطح شهر فردیس (فلکه دوم، فلکه سوم، کانال فردیس، فلکه چهارم ، پنجم و پارک تندرستی) و ۲ ایستگاه در مشکین دشت (سه راه بانک ملی،سه راه مسجد جامع مشکین دشت) برپا خواهد شد.

,

وی هم چنین تصریح کرد: ایستگاه های مشاوره با حضور روانشناسان وکارشناسان اداره بهزیستی به مشاوره پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج خواهند پرداخت.

,

محسن انصاری درادامه  از برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده و ناباروری در فردیس خبر داد وعنوان داشت: این کارگاه آموزشی با حضور ۱۰۰ زوج جوان در روز دوازدهم شهریورماه در فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با حضور اساتید برجسته و با همکاری مرکز ناباروری اداره بهداشت فردیس برگزار خواهد شد.

,

شایان ذکر است این مراسم ها به صورت رایگان برگزار خواهد شد و متولی آن سازمان مردم نهاد جوانان مستعد استان البرز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه