اخبار داغ

رئیس هیات تیراندازی خلخال:

آغاز دهمین سال فعالیت هیات تیراندازی و اهداف پروازی در خلخال

آغاز دهمین سال فعالیت هیات تیراندازی و اهداف پروازی در خلخال
رئیس هیات تیراندازی خلخال گفت: رشته تیراندازی به اهداف پروازی وارد دهمین سال فعالیت خود شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، بهرام نقی زاده رئیس هیات تیراندازی شهرستان خلخال گفت: رشته تیراندازی به اهداف پروازی در سطح استان اردبیل اولین بار درسال 1387 پایه ریزی و در سال 1386 آغاز به کار کرد که شهرستان خلخال اولین شهرستان دارای این هیات بود که دارای امکانات مجهز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی افزود: از اول برگزاری کلاس های آموزشی به اهداف پروازی " تراپ" و اهداف ثابت بیش از 300 نفر در شهرستان خلخال از آموزش های حرفه ای تیراندازی به صورت ئئوری و عملی برخوردار و در مسابقات کشوری و استانی حائز مقام شده اند.

,

نقی زاده با تقدیر از تلاش های نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس  ، فرماندار و رئیس اداره ورزش وجوانان گفت: هیات تیراندازی شهرستان خلخال در بین تمامی هیات های تیراندازی استان اردبیل یکی از فعالترین و باسابقه ترین است و در طول سال ها تلاش شده است که تیراندازی ماهر برای امور ورزشی ومسابقات تربیت شود که تربیت تیرانداز و برگزاری مسابقات مختلف  به غیر از شهرستان خلخال نه تنها در سطح استان و بلکه در سایر شهرستان ها نیز امکان پذیرنبوده است و اگر بوده در سطح شهرستان اردبیل به تعداد انگشتان دست دیده شده است.

,

وی افزود: یکی از مهارت های مهمی که تاکید اسلام و رسول مکرم اسلام بر آن بوده فراگیری مهارت تیراندازی بوده که یکی از الویت های هیات تیراندازی آموزش مناسب در تمامی سنین است.

,

نقی زاده از برگزاری مسابقات تیرانداز به اهداف پروازی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن خبر داد وافزود: دراین مسابقات که در گردنه الماس برگزار شد در پایان پس از یک رقابت شیرین و تنگاتنگ بین تیراندازی شهرستان خلخال  در ماده تراپ اقایان شایان نقی زاده ،داریوش سبحانی و علی نعمتی منصور بترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند .

,

رئیس هیات تیراندازی شهرستان خلخال گفت : در طول 5 ماه امسال بیش از 10 دوره مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی و دو جشنواره تیراندازی در خلخلا برگزار که بالغ بر 20 میلیون ریال جوائز نیز از سوی خیرین ورزشی تامین وا هدا شده است.

,

نقی زاده در پایان گفتگوی خود با خبرنگار پایگاه خبری ازناو اظهار داشت: سابقه ورزشی تیراندازی خلخال در سطح استان در بالاترین سطح از همه شهرستان بوده و در چندین دوره نیز طبق مستندات در جشنواره های کشوری تیراندازی خلخال حضور داشته اند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه