اخبار داغ

نخل هایی که محصول آنها به ثمر نرسید؛

خوشه های خرمایی که اسیر دست افراد ناشناس شد+تصاویر

خوشه های خرمایی که اسیر دست افراد ناشناس شد+تصاویر
شب گذشته افرادی ناشناس به باغ خرمای کشاورز بمی در روستای حمزه ای هجوم برده و تمام خوشه های خرمای این باغ را بریده و بر زمین ریختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛روز گذشته فردی با ارسال تصاویری از باغ خرمای خود خبر از اتفاقی دردناک و ناگوار را به دستمان رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کوی,

شب گذشته افرادی ناشناس به باغ خرمای کشاورز بمی در روستای حمزه ای هجوم برده و تمام خوشه های خرمای این باغ را بریده و بر زمین ریختند.

,

محمد پور گلستانی مالک این باغ در گفت و گو با ما اظهار داشت:  شب گذشته همه ی خوشه های خرما و محصولات نخلستانم توسط افرادی مغرض و ناشناس درست چند روز قبل از آغاز برداشت محصول بریده شده است.

,

وی عنوان کرد :صبح امروز برای سر کشی به باغم آمدم که با این صحنه روبر شدم و دیدم که همه ی خوشه های خرما همچون مرغ سر بریده به پای درخت ریخته شده است.

,

پورگلستانی گفت: یک سال زحمتم را افراد از خدا بی خبر به باد دادند. ایا این انصاف است که محصولی را که شبانه روز پایشان از جان مایه گذاشتم و حال به این روز در آمده اند.

,

وی همچنین بیان کرد :این اتفاق برای چند باغدار دیگر هم در روستای ما  اتفاق افتاده است و ارزش ریالی خسارت به محصول باغ من ۳۲۰۰۰۰۰۰۰ریال است.

,

پورگلستانی در پایان درخواست کرد: از مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان خواستارم این افراد شناسایی و به مراجع قضایی تحویل دهند تا دیگر شاهد این خسارت سنگین به کشاورزان نباشیم.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه