اخبار داغ

سرپرست روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

پایان راه نگارش نقشه راه بهداشت در استان بوشهر

پایان راه نگارش نقشه راه بهداشت در استان بوشهر
سرپرست روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نوشتن نقشه راه بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با کمک کارشناسان و پزشکان با موفقیت به پایان رسید و نوشتن نقشه راه درمان هم اکنون در دست اقدام می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی سید مجید حسینی سرپرست روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با خبرنگاران در دشتی گفت: مهمترین نکته در در موفقیت شبکه بهداشت و درمان دشتی همراهی رئیس بیمارستان زینبیه شهر خورموج با رئیس شبکه این شهرستان می باشد که عامل اصلی موفقیت پروژه های بهداشتی در مانی در این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی افزود: نوشتن نقشه راه بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باکمک کارشناسان و پزشکان با موفقیت به پایان رسید و نوشتن نقشه راه درمان  هم اکنون در دست اقدام می باشد.

,

حسینی اضافه کرد: در زمینه بهداشت و درمان اقدامات موثری در استان بوشهر و شهرستان دشتی صورت گرفته است که همراهی رسانه ها برای انعکاس این خدمات گسترده مستلزم همکاری تنگاتنگ هر دو است.

,

سرپرست روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: تعداد دارو های موجود در مراکز درمان از 247 قلم به 430 فلم دارو افزایش یافته است که نمونه بارز آن واکسن پانتووالان، قرص آهن است که هم اکنون در خانه های بهداشت تمام روستاهای استان به طور رایگان در دسترس عموم قرار دارد.

,

وی تاکید کرد: تعداد تخت های بیمارستانی در استان طی سه سال گذشته با افزایش 100درصدی به 1417 رسیده است ،این در حالی است که در سه سال گذشته فقط810 تخت داشتیم.

,

حسینی تصریح کرد: با توجه به استقرار دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان زینبیه شهر خورموج امسال یک متخصص مغز و اعصاب به صورت کامل در این بیمارستان مستقر می شود.

,

وی خاطر نشان ساخت : تا سال 1404 افق روشنی در بخش بهداشت و درمان در استان بوشهر و مخصوصا در شهرستان دشتی را پیش بینی می کنیم که افزایش پزشکان و متخصصان و افزایش تخت های بیمارستانی از عمده مواردی است که در این افق پیش بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه