اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح بیمارستان فوق تخصصی میلاد در اصفهان/ شرایط اقتصادی دولت مناسب نیست

افتتاح بیمارستان فوق تخصصی میلاد در اصفهان/ شرایط اقتصادی دولت مناسب نیست
بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان با حضور وزیر بهداشت و درمان و سایر مسئولان استانی افتتاح شد و کار خود را با ارائه خدمات مدرن پزشکی آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کشورمان شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه طرح توسعه بیمارستان خصوصی فوق تخصصی میلاد اصفهان گفت: در اصفهان تلاش های بسیار خوبی در زمینه های مختلف سلامت انجام شده که در پروژه هایی مانند همین بیمارستان ها، بخش خصوصی به طور جدی وارد شده و با وجود تمامی مشکلات توانسته خدمات خوبی ارائه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در هیمن رابطه از استاندار اصفهان تشکر می کنم که همیشه به یاری طرح های حوزه سلامت آمده و پیگیری های خوبی در این رابطه داشتند.

,

* سرمایه گذاری در حوزه سلامت نشانه توجه به مردم است

, * سرمایه گذاری در حوزه سلامت نشانه توجه به مردم است, * سرمایه گذاری در حوزه سلامت نشانه توجه به مردم است,

وی افزود: خداوند به جامعه پزشکی در دنیا عزت عطا کرده است و مردم ایران هم قدرشناس هستند و تشخیص می دهند که خدمت گذار آن ها چه کسانی هستند و امیدواریم جامعه خدوم بیشتر از گذشته خدمت کنند.

,

هاشمی اذعان کرد: یکی از موارد توجه به مردم همین سرمایه گذاری هاست که می تواند تأثیر فراوانی در جامعه داشته باشد.

,

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: من در بخش خصوصی فعال بودم و بیمارستان ساختم و حتّی بیمارستان خصوصی را هم مدیریت کردم؛ با اقتصاد حوزه سلامت آشنا هستم و ارزش کار بیمارستان سازی را متوجه می شوم.

,

وی خاطر نشان کرد: گاهی هم بیمه های تجاری و دولتی و سایر موانع کار را برای بخش خصوصی دو چندان می کند و یک مدیریت قوی می خواهد تا از سد موانع عبور کند.

,

* کمبود تخت های بیمارستانی در اصفهان

, * کمبود تخت های بیمارستانی در اصفهان, * کمبود تخت های بیمارستانی در اصفهان,

قاضی زاده معتقد بود پول پزشک پول گرانی است که در این راه ها سرمایه گذاری می شود و در این بخش ها که می آید ارزش آن بیشتر می شود و دوباره با همین پول خدمتی از نوع و جنس دیگری به مردم ارائه می شود.

,

وزیر بهداشت گریزی هم به کمبودهای اصفهان در حوزه های درمانی زد و گفت: در اصفهان تخت های زیادی در بخش های خصوصی و دولتی کم داریم و شرایط اقتصادی دولت مناسب نیست و نمی تواند کل این بودجه ها را تأمین کند که در این جا باز بخش خصوصی جایگاه والای خود را باید نشان دهد چرا که هنر ما جذب سرمایه است.

,

هاشمی تصریح کرد: این بیمارستان پزشک مقیم و استادان برجسته دارد و خدمات خوبی هم ارائه می دهد امّا بیمار آن طور که انتظار می رود حضور ندارد؛ نباید معوقات ما آن قدر طولانی باشد و ترتیبی بدهیم که بیماران به مراکز خصوصی بیایند تا ترافیک مراکز دولتی هم کاهش پیدا کند.

,

رئیس بیمارستان خصوصی فوق تخصصی میلاد اصفهان هم در حضور وزیر بهداشت در میان بیان گزارش های بیمارستانی گفت: این بیمارستان به همت پزشکان اصفهان ساخته شد و هیچ کمکی از سوی دولت اخذ نشد و جامعه پزشکی با ایثار خودش سرمایه گذاری خوبی در این بیمارستان انجام داد تا کار را به این جا رساند.

,

* 55 هزار مترمربع فضای درمانی در 11 طبقه، ارمغان بیمارستان میلاد

, * 55 هزار مترمربع فضای درمانی در 11 طبقه، ارمغان بیمارستان میلاد, * 55 هزار مترمربع فضای درمانی در 11 طبقه، ارمغان بیمارستان میلاد,

منصور کندری ادامه داد: این بیمارستان به عنوان آبروی شهر است و سعی شده به نحو مطلوبی هم ساخته شود و هم خدمت ارائه کند چرا که جامعه پزشکی آماده ارائه هر گونه کمکی برای کاهش رنج های بیماران است.

,

وی افزود: این بیمارستان در فضایی معادل ۹ هزار متر مربع با ۵۵ هزار متر مربع زیر بنا احداث شده است.

,

کندری تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴۰ تخت الکتیو شیک و مدرن در حال استفاده داریم و از خدمات 30 CCU و 65 NICU بهره می بریم.

,

وی خاطر نشان کرد: در آموزش جامعه پزشکی هم سرمایه گذاری شده که چهار هزار متر مربع فضای آموزشی در همین رابطه پیش بینی شده است و امیدواریم با تکمیل عملیات ساخت این پروژه، نخستین سمینار سراسری صرع را در بیمارستان میلاد اصفهان برگزار کنیم.

,

* امکانات منحصر به فرد بیمارستان میلاد؛ نه در بخش دولتی و نه در بخش خصوصی

, * امکانات منحصر به فرد بیمارستان میلاد؛ نه در بخش دولتی و نه در بخش خصوصی, * امکانات منحصر به فرد بیمارستان میلاد؛ نه در بخش دولتی و نه در بخش خصوصی,

رئیس و سهام دار بیمارستان میلاد همچنین گفت: از شهرداری اصفهان و شرکت هایی مانند زیمنس و فرزاد تجارت که کمک های خوبی به ما کردند هم تشکر می کنیم.

,

کندری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما در ابتدا این بیمارستان را با هدف درمان بیماران سرطان راه انداختیم و در این زمینه تلاش های خوبی از سوی استادان حوزه های مختلف سرطان شد و گام های مؤثری برداشتیم.

,

وی در پایان معتقد بود امکاناتی که در بیمارستان میلاد فراهم شده است، نه در دانشگاه علوم پزشکی و نه در بخش های خصوصی یافت می شود و باید از این امکانات نهایت استفاده را کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه