اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان:

فروش و کشتار مرغ زنده ممنوع و غیرقانونی است

فروش و کشتار مرغ زنده ممنوع و غیرقانونی است
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: طبق قانون، کشتار غیر مجاز دام و طیور و یا عرضه زنده آن ممنوع می باشد و با متخلفین برخورد قانونی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد راه انجام در گفتگو با نهبندان خبر، در خصوص عرضه و کشتار غیر مجاز دام و طیور اظهار داشت: طبق قانون سازمان دامپزشکی کشور و ماده 688 قانون مجازات اسلامی هرگونه عرضه دام و طیور زنده و یا کشتار غیر مجاز، تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود لذا با متخلفین برخورد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر, نهبندان خبر, نهبندان خبر,

وی افزود:عرضه مرغ زنده سبب شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام  و باعث به مخاطره انداختن بهداشت و سلامت جامعه می شود کهشبکه دامپزشکی خود را موظف به برخورد جدی با این تخلفات می‌داند.

,

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان ادامه داد: البته کشتار و عرضه مرغ زنده در شهرستان نهبندان به ندرت انجام می‌شود ولی متاسفانه در برخی از موارد مشاهده می‌شود برخی از افراد به صورت دوره‌گرد اقدام به فروش مرغ زنده در سطح شهر می‌کنند که با همکاری واحد اجرائیات شهرداری نهبندان با این افراد برخورد می شود.

,

راه انجام در پایان از شهروندان خواست تا بمنظور حفظ سلامت خود و خانواده با مامورین نظارت بهداشتی دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند واز خریداریانواع طیور از دستفروشان و دوره گردان خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در چرخه تولید، عرضه و یا کشتار  غیرمجاز دام و طیور و یا عرضه سیار طیور در سطح شهرستان مراتب را به شماره تلفن 32622357 شبکه دامپزشکی جهت پیگیری اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه