اخبار داغ

حضور سامبو کار بوکانی در مسابقات المپیک داخل سالن آسیا

حضور سامبو کار بوکانی در مسابقات المپیک داخل سالن آسیا
کمال علیخواه آذر رزمی کار بوکانی در رشته سامبو به عنوان نماینده ایران در قالب تیم ملی به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان، کمال علیخواه آذر رزمی کار بوکانی در رشته سامبو به عنوان نماینده ایران در قالب تیم ملی به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

علیخواه آذر رزمی کار توانمند بوکانی در رده بزرگسالان و وزن منهای ۸۲ کیلوگرم به پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا اعزام خواهد شد.
امید است این رزمی کار شایسته بوکانی مدال طلای این دوره از رقابتها را در رشته سامبو از آن خود کند و پرچم ایران را باشکوه و افتخار در عشق آباد ترکمنستان به اهتزاز در آورد.
پنجمین دوره از بازی‌هاى داخل سالن آسیا در ترکمنستان در ۲۱ رشته ورزشی برگزار می شود و تقریبا ایران در تمامی رشته ها حضور دارد و در این دوره ۶۹ کشور آسیایی و اقیانوسیه حضور دارند و پیش بینی می شود ورزشکاران کشورمان در این دوره از رقابت ها حدود ۱۰۰ مدال رنگارنگ را به دست آورند.
کاروان ایران با ۵۱ نفر ورزشکار زن و ۱۶۴ ورزشکار مرد به این رقابت ها اعزام که اولین گروه اعزامی سوارکارى و بزرگترین گروه کشتی خواهد بود.
بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از ۲۶ شهریورماه در عشق آباد ترکمنستان آغاز و تا ۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.
رشته های ورزشی در این مسابقات شامل شطرنج، فوتسال، تنیس، سامبو، بولینگ، دوچرخه سواری، شنا، بسکتبال، وزنه برداری، رقص ورزشی، “کیک بوکسینگ “واکو، کشتی، بیلیارد، موآی تای، کوراش، جوجیتسو، تکواندو، پرش با اسب، کشتی سنتی ترکمنستان، دو و میدانی و کشتی است.
«کمال علیخواه آذر» شش دوره قهرمانی کیک بوکسینگ کشور، یک دوره قهرمانی سانشو کشور و دعوت به اردوی تیم ملی، قهرمانی مسابقات جهانی ۲۰۰۵ بلاروس و ۲۰۰۸ بین المللی کشور، قهرمان مسابقات سامبوی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ تاشکند ازبکستان، قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ ۲۰۱۱ استانبول ترکیه و کسب دومین مدال طلا در رقابت های قهرمانی سامبوی آسیا و نخستین مدال طلا در بخش کامبات سامبو (مبارزه آزاد) را در کارنامه ورزشی خود دارد.
 انتهای پیام/ خ ت

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه