اخبار داغ

اولین سفر کاری وزیران دولت جدید نصیب اصفهان شد؛

افتتاح نخستین «شهرک سلامت» کشور در اصفهان/ قاضی زاده: کار وزارت تصدّی گری نیست

افتتاح نخستین «شهرک سلامت» کشور در اصفهان/ قاضی زاده: کار وزارت تصدّی گری نیست
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: پروژه شهرک سلامت اصفهان، ابر پروژه مهمی است که در تراز نصف جهان رقم خواهد خورد و خدمات قابل قبولی را به مردم ارائه خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دوشنبه، در آئین افتتاح فاز نخست شهرک سلامت اصفهان گفت: این مجموعه بی نظیر است و امیدوارم که خدمات هم بی نظیر باشد، چرا که مردم اصفهان حق بزرگی بر کشور دارند و فداکاری های زیادی در دوران های مختلف انقلاب انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

حسن قاضی زاده هاشمی افزود: شهرک سلامت اصفهان با کیفیت بالایی خدمات ارائه می دهد و در سطح خوبی هم ساخته شده که جا دارد از ورود جدی بخش خصوصی و همکاری شهرداری و استانداری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکر کنیم که دست در دست هم دادند و این مجموعه بی نظیر را احداث کردند.

,

هاشمی ادامه داد: اصفهان هم دچار کمبود تخت های بیمارستانی است که در دولت یازدهم تلاش های خوبی برای افزایش زیر ساخت های بهداشتی درمانی انجام شده ولی هنوز تا حد مطلوب فاصله داریم و اگر بخواهیم گردشگری را هم اضافه کنیم به تخت های بیشتری هم نیاز داریم.

,

* رتبه نخست علم پزشکی ایران در منطقه

, * رتبه نخست علم پزشکی ایران در منطقه, * رتبه نخست علم پزشکی ایران در منطقه,

وی تصریح کرد: ایران جایگاه مناسبی را در علم پزشکی دارد که رتبه نخست ما در منطقه صحت ادعاها را تأیید می کند و همین رتبه می تواند جایگاه ما را در گردشگری سلامت هم ارتقاء دهد.

,

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تا آخر شهریور سند درمان کشور به استان ها ابلاغ خواهد شد و مشخص شده که در هر نقطه از کشور چه تعداد تخت برای بخش های دولتی و خصوصی مورد نیاز است.

,

وزیر بهداشت دولت دوازدهم همچنین تصریح کرد: 70 هزار تخت بیمارستانی که احتیاج داریم در توان دولت نیست و وظیفه دولت سیاست گذاری و خرید خدمت از مؤسسات آموزشی در قالب بیمه هاست که امیدوارم در دولت دوازدهم به بخشی از این آرزو که کار ما تصدی گری نیست، جامه عمل بپوشانیم.

,

هاشمی در همین رابطه ادامه داد: ما باید نظارت کنیم و بهترین متخصصان با بالاترین دانش را در اختیار مردم قرار دهیم نه این که به بیمارستان داری و مهدکودک داری در بیمارستان ها مشغول شویم و حتماً در دولت جدید بخشی از تصدی گری را کاهش می دهیم تا به جایگاه مطلوب نزدیک تر شویم.

,

* لزوم اصلاح دید کارشناسان به بخش خصوصی

, * لزوم اصلاح دید کارشناسان به بخش خصوصی, * لزوم اصلاح دید کارشناسان به بخش خصوصی,

وی معتقد بود بیشترین سرمایه گذاری در دنیا به دلیل سود بالا در بخش سلامت است که بیشتر از نفت و گاز سود آور است و همین موضوع فرصت خوبی خواهد بود که بیشتر از بخش خصوصی استفاده کنیم، امّا بخش خصوصی برای برگشت سرمایه تضمین می خواهد که باید این مسائل حل شود.

,

قاضی زاده هاشمی افزود: نباید هه چیز را دولتی دید و نگاه کارشناسان هم در این باره اصلاح تا نگاه بهتری به بخش های خصوصی حاصل شود.

,

استاندار اصفهان هم پشت تریبون افتتاحیه حاضر شد و گفت: خوشحال هستیم که نخستین سفر وزیرهای دولت جدید نصیب اصفهان شد و اولین افتتاح وزیر بهداشت در اصفهان رقم می خورد و این دو اتفاق را به فال نیک می گیریم.

,

* اعلام آمادگی استانداری برای جذب سرمایه گذاری ایتالیایی

, * اعلام آمادگی استانداری برای جذب سرمایه گذاری ایتالیایی, * اعلام آمادگی استانداری برای جذب سرمایه گذاری ایتالیایی,

رسول زرگرپور خاطر نشان کرد: روزی وزیر بهداشت گفتند که اگر 20هکتار زمین تامین کنیم وزارت بهداشت سرمایه گذاری ایتالیایی را تأمین کند که همین امروز آن بیست هکتار زمین آماده تحویل به وزارت بهداشت است تا مراحل سرمایه گذاری انجام شود.

,

وی افزود: همچنین توافقنامه ای امضاء شد و بر اساس آن یک 130 مرکز بهداشت با اعتبار یکهزار میلیارد ریال باید در اصفهان اجرایی شد که این کار با هم با تأمین بخشی از منابع در دست اقدام است.

,

استاندار اصفهان ادامه داد: پروژه شهرک سلامت مثل هر پروژه بزرگی مشکلات زیادی داشت و از مدیران بزرگ هم انتظار می رود این موارد را حل کنند و امیدواریم فاز دوم و سوم که مربوط به پلی کلینیک و بیمارستان و هتل است به سرعت افتتاح شود.

,

زرگرپور در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: استان هم امتیازهای خوبی برای ایجاد این پروژه ها داده است تا با کیفیت هر چه بهتری خدمات ارائه بدهند.

,

* شهرک سلامت اصفهان، نخستین شهرک سلامت کشور

, * شهرک سلامت اصفهان، نخستین شهرک سلامت کشور, * شهرک سلامت اصفهان، نخستین شهرک سلامت کشور,

قائم مقام شهردار اصفهان نیز در ادامه یادی از کنلگ زنی شهرک سلامت کرد و گفت: خیلی خوشحال هستیم که چند سال پیش کلنگ این مجموعه به دستان پروفسور سمیعی زده شد.

,

سید مرتضی حسام نژاد ادامه داد: در شهرک سلامت مشارکت بخش خصوصی را به خوبی شاهد بودیم و این یکی از نقاط مثبت شهرک سلامت اصفهان بود.

,

وی افزود: ما در این پروژه علاوه بر رشد اقتصادی رشد بالای خدماتی را هم شاهد هستیم و ارتقای کیفی خدمات بهداشتی درمانی و توسعه چشم گیر گردشگری سلامت را به خوبی در شهرک سلامت دنبال می کنیم

,

حسام نژاد همچنین خاطر نشان کرد: خوشحال هستیم که این یک پروژه ملّی است و بهره برداری و ساخت نخستین شهرک سلامت کشور را در اصفهان شاهد هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه