اخبار داغ

فرماندار شهرستان رامیان خبرداد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۹۷ پروژه شهرستان رامیان با اشتغالزایی ۸۰ نفر در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی ۹۷ پروژه شهرستان رامیان با اشتغالزایی ۸۰ نفر در هفته دولت
فرماندار شهرستان رامیان گفت: ۹۷ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۲۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۰ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار و رئیس ستاد هفته دولت شهرستان رامیان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک ایام هفته دولت خدمت همه خدمتگزاران به نظام، انقلاب و مردم بویژه دولتمردان دولت تدبیر و امید بالاخص جناب دکتر روحانی و هیات دولت تدبیر و امید گفت: 97 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 279 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

وی اظهار کرد: از این تعداد پروژه، 55 طرح عمرانی و 36 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 195 میلیارد ریال افتتاح و تعداد 5 طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی و اشتغالزا نیزعملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال شروع خواهد شد.

,

صادقلو افزود: در هفته دولت سال جاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان از جمله غبار روبی گلزار شهدای شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقات عمومی مسئولین و مردم، مسابقات ورزشی، اجرای برنامه های مذهبی و...برگزار می شود.

,

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: برنامه متمرکز افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان نیز در روز دوشنبه 6 شهریور در محل سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مقامات استانی و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه