اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد؛

کلانشهر اراک نیازمند ۴۰۰ دوربین نظارتی و ترافیکی

کلانشهر اراک نیازمند ۴۰۰ دوربین نظارتی و ترافیکی
فرمانده انتظامی استان مرکزی به کمبود دوربین های نظارتی در سطح کلانشهر اراک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۸ دوربین نظارتی در کلانشهر اراک نصب شده است که این میزان جوابگوی حجم ترددها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در بخش های مختلف زندگی بشر هستیم، این پیشرفت ها به کمک انسانها آمده اند به طوری که در برخی از امور، تکنولوژی های جدید جایگزین نیروی انسانی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

بهره گیری مناسب از تکنولوژی های جدید کمک می کند تا در بسیاری از بخش ها کارها به سهولت و با خطای کمتری انجام شود.

,

شاید بتوان گفت تکنولوژی تولید انواع دروبین ها یکی از پیشرفت هایی است که امروز کاربردهای گوناگونی را در بخش های مختلف داشته به طوری که امروز کمتر مکان عمومی و شخصی را می توان یافت که به انواع دوربین ها مجهز نشده باشد و این موضوع کمک های فراوانی را در ایجاد امنیت به همراه داشته است.

,

کاربرد دوربین های نظارتی و ترافیکی بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که این دوربین ها نقش موثری در کاهش تصادفات، برقرای نظم و امنیت و عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی دارد.

,

رفتار رانندگان اراکی بعد از نصب دوربین ها منطقی تر شده است

, رفتار رانندگان اراکی بعد از نصب دوربین ها منطقی تر شده است, رفتار رانندگان اراکی بعد از نصب دوربین ها منطقی تر شده است,

یکی از شهروندان اراکی گفت: در یکسالی که شاهد نصب دوربین های نظارت در برخی از خیابان های اراک هستیم رفتار رانندگان در برابر اجرای قوانین بهتر شده است.

,

وی ادامه داد: قبلا شاهد بودیم که بعد از اینکه چراغ قرمز می شد اکثر خودروها روی خط عابر پیاده توقف می کردند، این موضوع در تقاطع هایی که مجهز به دوربین شده اند کمتر مشاهده می شود.

,

این شهروند اراکی افزود: موضوع دیگری که مشهود است این است که اکثر رانندگان هنگامی که چراغ زرد است پشت جراغ توقف می کنند در حالی که قبلا بسیاری از رانندگان هنگامی که با چراغ زرد روبه رو می شدند سرعت خود را چندین برابر افزایش می دادند تا از چراغ عبور کنند که این خود باعث بروز حوادث رانندگی می شد.

,

وی خاطرنشان کرد:رانندگان با مشاهده دوربین‌های نظارتی تلاش بیشتری برای رعایت قوانین در هنگام رانندگی دارند.

,

بیشتر ترافیک اراک مربوط به رعایت نکردن قوانین و مقررات است

, بیشتر ترافیک اراک مربوط به رعایت نکردن قوانین و مقررات است, بیشتر ترافیک اراک مربوط به رعایت نکردن قوانین و مقررات است,

یکی از بانوان شهر اراک گفت: نصب دوربین های نظارتی در تقاطع ها خوب است به شرطی که خودروهایی که جریمه می شوند به نحوی بعد از جریمه شدن، مطلع شوند.

,

وی ادامه داد: البته دوربین ها درتمامی تقاطع های اراک نصب نشده است، امیدواریم در بیشتر تقاطع های اراک دوربین های نظارتی نصب شود تا شاهد اجرای بیشتر قوانین باشیم.

,

این بانوی اراکی اظهار کرد: به دلیل اینکه اکثر معابر مرکز کلانشهر اراک باریک است، بیشتر ترافیک ایجاد شده در این مناطق در ارتباط با رعایت نکردن قوانین و مقررات از سوی رانندگان است.

,

اراک نیازمند ۴۰۰ دوربین نظارتی است

, اراک نیازمند ۴۰۰ دوربین نظارتی است, اراک نیازمند ۴۰۰ دوربین نظارتی است,

فرمانده انتظامی استان مرکزی به نقش دوربین های نظارتی و ترافیکی در سطح کلانشهرها اشاره کرد و گفت: بیشتر حوادث رانندگی و مسائل ترافیکی، تخلفات و بی‌دقتی ها در سایه توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می دهد.

,

عزیزی اظهار کرد: به دلیل کمبود نیروی انسانی نمی توان در تمامی خیابان ها از نیروی انسانی استفاده کرد، در اینجا نقش دروبین های نظارتی خود را نمایان می کند.

,

وی به کمبود دوربین های نظارتی در سطح کلانشهر اراک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۸ دوربین نظارتی در کلانشهر اراک نصب شده است که این میزان جوابگو نیست.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: برای اینکه بتوان تسلط کامل تری نسبت به کاهش تخلفات رانندگی درکلانشهر اراک داشته باشیم نیازمند نصب ۴۰۰ دوربین نظارت در سطح کلانشهر اراک هستیم.

,

وی نصب دوربین های نظارتی را از وظایف شهرداری ها عنوان کرد و گفت: بعد از نصب، دوربین ها توسط شهرداری در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد.

,

در حال حاضر علاوه بر استانداردسازی معابر، نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی می‌تواند نقش بسیارمهمی را در کاهش تصادفات و عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشد امید می رود با افزایش دوربین های نظارتی در سطح کلانشهر اراک بتوانیم فرهنگ رعایت قوانین راهنمای و رانندگی را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه