اخبار داغ

با حضور با شکوه مردم؛

هشت شهید گمنام در بوشهر تشیع شد

هشت شهید گمنام در بوشهر تشیع شد
مراسم تشیع پیکر شهدای گمنام در بوشهر با حضور مردم ولایتمدار، نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، خانواده معظم شهداء، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مسئولین استانی و نیروهای نظامی و جمع کثری از اقشار مختلف مردم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛مراسم تشیع پیکر شهدای گمنام در بوشهر با حضور مردم ولایتمدار، نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، خانواده معظم شهداء، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مسئولین استانی و نیروهای نظامی و جمع کثری از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛,

, ,

در این مراسم نماز میت توسط حضرت آیت الله صفایی بوشهری برگزار و با ندای لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و خداحافظی با شهداء مراسم خاکسپاری انجام شد.

,

, ,

عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حاشیه تشیع شهدای گمنام گفت: باید نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی بداریم و با حضور در مراسمات تشیع و یادواره های شهداء خاری در چشمان دشمنان اسلام باشیم.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه بوشهر اظهار کرد: چند روزی که عطر شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان پیچیده است مردم شهید پرور با حضور خود در مراسمات وداع و امروز در مراسم تشیع برگ زرین دیگری در تاریخ استان ثبت کردند.

,

دشتی افزود: همین که هر چند مدت دستان ما به پیکر شهدا می رسد و نگاه های سوخته مان به تابوت شهدا می افتد برایمان بسیار کافی است.

,

, ,

وی تصریح کرد: حضور در مراسمات شهداء ذخیره ای برای آخرت و موجب روزی در زندگی دنیایی می شود که باید بتوانیم از فرصت ایجاد شده به خوبی استفاده کنیم تا در آخرت شهداء شفا خواه شوند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه