اخبار داغ

رنگ و بوی شهدا در حسینیه عاشقان ثارلله؛

مردم بوشهر با شهدای گمنام وادع کردند+تصاویر

مردم بوشهر  با شهدای گمنام وادع کردند+تصاویر
شامگاه دوشنبه حسینیه عاشقان ثارلله بوشهر میزبان شهدای گمنامی بود که پس از سال پیکر مطهرشان از خاک بیرون کشیده شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز شامگاه دوشنبه حسینیه عاشقان ثارلله بوشهر میزبان شهدای گمنامی بود که پس از سال پیکر مطهرشان از خاک بیرون کشیده شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

مراسم یادواره 138 شهید گمنام استان بوشهر که با همزمان شب شهادت امام جواد(ع) برگزار می شد با تشییع پیکر مطهر شهدا در فضای حسینیه عاشقان ثارلله رنگ و بوی شهدایی به خود گرفته بود و مردم شهید پرور بوشهر با چشمانی اشک آلود با کبوتران سبک بال وادع کردند.

,

, ,

آیت‌الله صفایی بوشهری در حضور پرشور مردم در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: شعار ملائک برای شهدا این است که هیچ خوفی از آینده خود نداشته باشید بخاطر اینکه شما از امتحان سربلند بیرون آمدید.
صفایی بوشهری خطاب به حضار در مراسم، گفت: شما در کنار شهدا در بهشت بوده و شهدا مهمانان خداوند از عرش کنار شما هستند.
وی با تاکید بر اینکه کار و همه امور دینداران پر استقامت و مقاوم در برابر دشمنان بویژه شهدا و امور شهدا با خداوند است، افزود: برای این است که تجلی شهدا را در این دنیا می‌بینید و در آخرت نیز قدرت شفاع آنها را خواهید دید.
امام جمعه بوشهر بیان داشت: شفاعت و عنایت شهدا به جامعه آنچنان است که وجودشان در هر فضایی عطر بهشت، عرش و مهمانی خداوند می‌آورند.

,
,
,
,


وی با اشاره به اینکه هر کسی می‌خواهد در مسیری موفق باشد باید صبر داشته باشد، تصریح کرد: شهدا در جنگ تمام مشکلات را به جان خریدند به همین دلیل نماد صبوری و استقامت هستند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه اگر بخواهی در راه خدا قدم برداری، جهاد کنی و بجنگی باید فقر در راه خدا را دوست داشته باشی، گفت: اگر در کنار هم باشیم دشمن نمی‌تواند لطمه‌ای به ما بزند.
همچنین در این مراسم فاطمی و معینی از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

, ,
,
,
,

مراسم وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس و یادواره 138 شهید گمنام استان بوشهر با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور مردم بصیر و شهیدپرور در حسینه عاشقان ثارلله شهر بوشهر برگزار شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

سید حسین موسوی

,

صدیقه دهباشی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه