اخبار داغ

پزشکی که خدمت به مردم را به هیات علمی ترجیح داد+تصاویر

پزشکی که خدمت به مردم را به هیات علمی ترجیح داد+تصاویر
بهادر غضنفری نزدیک به دو دهه از عمر شریف خود را در حوزه پزشکی به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات بسیار ارزنده ای داشته است به طوری که بر اثر تجویز زیاد نسخه پزشکی برای بیماران خود، دچار “سندرم دست راست نویسندگان” شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،در راستای معرفی پزشکان مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد و به پاس قدردانی از زحمات آنها ،این بار به معرفی پزشک نام آشنای استان و گچساران "دکتر بهادر غضنفری" می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

دکتر بهادر غضنفری سال ۱۳۴۵ در روستای “زیردو منطقه خان احمد” (طایفه دولتیاری – تیره اولاد میرزا) از توابع شهرستان باشت استان کهگیلویه و بواحمد متولد شد. وی تحصیلات مقطع ابتدایی خود را در زادگاهش، سال اول راهنمایی را در شهرستان باشت و پایه دوم و سوم همین مقطع را در مدرسه تیزهوشان گچساران، دوران دبیرستان و نهایتا دیپلم تجربی را در مدرسه امام (شریعتی) همین شهرستان با موفقیت به پایان رساند.

,

, ,

دکتر غضنفری سال ۱۳۶۵ در رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته و درست در سال فارغ التحصیلی خود (۱۳۷۲) در رشته تخصص داخلی قبول و سرانجام سال ۱۳۷۷ به عنوان نفر “اول بورد تخصصی” همین دانشگاه فارغ التحصیل شد.

,

این پزشک حاذق در عین حالیکه شرایط هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و حتی یاسوج کاملا برایش فراهم و مسئولان این دانشگاه ها هم استقبال خوبی داشته اند، اما ایشان نپذیرفتند و خدمت در حوزه درمان منطقه خود را بر هیئت علمی یا بهتر می توان گفت؛ همه چیز ترجیح داد و موقعی که از این بزرگوار سوال شد چرا؟ جواب داد به دو دلیل: یکی به خاطر اینکه، مردم دیارم از همه جا مستحق و محروم تر و از طرف دیگر می خواستم نتیجه طبابت خود را ببینم.

, .,

شایان ذکر است، دکتر بهادر غضنفری نزدیک به دو دهه از عمر شریف خود را در حوزه پزشکی به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص گچساران، خدمات بسیار ارزنده ای داشته اند.

,

به گونه ای که این پزشک نجیب زاده؛ بر اثر تجویز زیاد نسخه پزشکی برای بیماران خود، دچار “سندرم دست راست نویسندگان” شد که در حال حاضر با عنایت به این توفیق اجباری، با دست چپ تجویز نسخه می کند.

,

از این رو باید گفت: اگر این طبیب زبر دست، آسایش و آرامش خود و خانواده اش را می خواست نه تنها در بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های کشور، بلکه در بهترین دانشگاه ها و بیمارستان های خارج از کشور هم می توانست مشغول تدریس و طبابت باشد اما این کار را تا الان نکرده و به نظر می رسد؛ نخواهند کرد.

,

دو تا از خصوصیات بارز و منحصر به فرد این پزشک خوشنام، یکی مردم داری و اخلاق خوب و دیگری قدرت تشخیص بسیار دقیق وی در امر طبابت (خصوصا سرطان) به گونه ای که ایشان را نه تنها مردم استان بلکه سایر نقاط کشور هم می شناسند به همین خاطر است که هر وقت بیماری از استان و شهرستان گچساران برای معالجه به شیراز، تهران یا هر شهر دیگری برای درمان سفر می کنند، پزشکان مطرح این شهرها به بیماران می گویند، مگر آقای دکتر غضنفری آنجا نبود؟.

,

به هر حال با توجه به صلاحیت علمی و پیشینه خانوادگی دکتر غضنفری، به راحتی می تواند به بالاترین جایگاه در حوزه پزشکی و اجرایی استان و حتی کشور برسد اما خوشبختانه ایشان زندگی بدون حاشیه و خدمت صادقانه به مردم را انتخاب کرده و الحق والانصاف بهترین انتخاب ممکن را داشته است و این هم بر می گردد به هوش و ذکاوت این نجیب زاده که زبانزد عام و خاص است.

,

البته در خانواده غضنفری به جز دکتر بهادر ، چندین پزشک دیگر از جمله: سعید و محمد غضنفری هم وجود دارد به طوریکه که می توان این خانواده را از سرمایه های ارزشمند خوب منطقه محسوب کرد.

,

در حال حاضر دکتر بهادر غضنفری مشغول طبابت و همچنین مسئولیت علمی نه اداری؛ بخش های داخلی دو بیمارستان شهیدرجایی و شرکت نفت گچساران را بر عهده دارد.

,

از این رو، به متصدیان فرهنگی شهرستان گچساران و دانشگاه علوم پزشکی استان پیشنهاد می شود به پاس خدمات ارزنده و ماندگار بیش از دو دهه ی این پزشک حاذق و خوشنام، مراسم نکوداشتی تدارک ببینند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه