اخبار داغ

برای اولین بار در استان؛

پرورش ماهیان خاویاری با تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج در پارس آباد + فیلم

پرورش ماهیان خاویاری با تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج در پارس آباد + فیلم
جعفری یکی از کارآفرین با انگیزه شهرستان پارس آباد است که با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ناحیه پارس آباد توانسته است پرورش ماهیان خاویاری برای خود راه اندازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، تاروردی جعفری یکی از کارآفرین با انگیزه شهرستان پارس آباد است که با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ناحیه پارس آباد توانسته است پرورش ماهیان خاویاری برای اولین بار در استان برای خود راه اندازی کند و کسب و کار پر رونقی را در بخش اسلام آباد برای خود ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

جعفری در ارتباط با شغل خود گفت: در سال جاری 500 میلیون ریال وام اقتصاد مقاومتی از محل بسیج سازندگی دریافت کردم که با استفاده از آن اقدام به راه اندازی پرورش ماهیان خاویاری کردم.

,

جعفری با اشاره به اشتغال 3 نفر در پروژه پرورش ماهیان خاویاری بیان داشت: با وام اقتصاد مقاومتی که توانسته ام از بسیج سازندگی ناحیه پارس آباد دریافت کنم توانسته ام زمینه اشتغال چندین نفر را ایجاد کنم.

,

سرهنگ شاهی فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در این باره گفت: تسهیلات بسیج سازندگی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و کمک به تأمین امنیت غذایی، توانمندسازی خانوارهای نیازمند، حمایت از تولیدات داخلی و رونق بخشیدن به کسب و کار در اختیار متقاضیان قرارگرفته است.

,

بسیج سازندگی از جمله ارگانهایی است که در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گام های موثری برداشته است بطوری که در شهرستان مرزی پارس آباد در سال گذشته برای 376 اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه