اخبار داغ

کتاب «سمفونی خزان» اثر هنرمند البرزی منتشر شد

کتاب «سمفونی خزان» اثر هنرمند البرزی منتشر شد
کتاب«سمفونی خزان» مجموعه ای از اشعار سپید سروده عارفه رویین بانوی شاعر البرزی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ کتاب«سمفونی خزان» مجموعه ای از اشعار سپید سروده عارفه رویین بانوی شاعر البرزی منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

آثار این شاعر البرزی هم در زمینه شعر است هم کودک و نوجوان و هم بزرگسال، که در مجلات مختلف از جمله در سروش کودکان، کیهان بچه ها، رشد نوآموز، کودک و نوجوان بلوچ مسلمان سیستان و بلوچستان به چاپ رسیده است. هم چنین آثار او در زمینه دفاع مقدس در مجله خروش البرز که متعلق به بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است به چاپ می رسد. وی سابقه تدریس داستان نویسی و فیلمنامه نویسی را در دانشگاه پیام نور ماهدشت به عهده داشت.

,

وی به مدت ۴سال مسئول انجمن ادبیات داستانی استان البرز بود و علاوه بر آن دبیری و داوری جشنواره ادبیات داستانی ، داور ناظر چند جشنواره از جمله داور ناظر جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان کشور در استان قزوین، داور ناظر جشنواره میراث حسین(ع) در شهرستان شهریار و نهایتا هم در حال حاضر مدرّس داستان نویسی در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و هم چنین در جشنواره ها، داوری آثار داستانی را به عهده دارد.

,

از این بانوی هنرمند یک کتاب شعر به نام “سمفونی خزان” به چاپ رسیده است. کتاب “مسافری از خورشید” برای نوجوانان تایید شده که به زودی به چاپ خواهد رسید. کتاب “وقتی که خورشید خندید” که برای کودکان است، مرحله تصویرگریش  در حال انجام است ، مجموعه شعر سپید او با نام “ثانیه های خیس” بزودی از انتشارات ستاره جاوید چاپ خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه