اخبار داغ

ارزش گذاری سیاسی مطالبات مردمی/ خواسته های مردمی مطلوب اصلاح طلبان کدام است؟

ارزش گذاری سیاسی مطالبات مردمی/ خواسته های مردمی مطلوب اصلاح طلبان کدام است؟
بازتاب رسانه ای عدم کلنگ زنی پتروشیمی دشتستان نمونه ای از ارزش گذاری سیاسی مطالبات مردمی جریان اصلاحات که با هدف انحراف افکار عمومی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ اعتراض و عدم کلنگ زنی پتروشیمی دشتستان که با استقبال جریان رسانه‌ای اصلاحات مواجه شد اگر بازتاب دغدغه‌های بخشی از جامعه بود اما از آن می‌توان به عنوان نمونه‌ای از ارزش گزاری سیاسی مطالبات نام برد. بخش عمده‌ای از نگاه‌ها در ماجرای مخالفت برای اجرای بک پروژه که دولت از متولیان اصلی آن است به دولت بازمی‌گردد و قوه مجریه موظف به پاسخ به پروژه‌ای است که با صدور مجوز خود زمینه‌های اجرایی شدن این پروژه را فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

قوه مجریه غایب بزرگ حجم اخبار، گزارش، یادداشت و تحلیل‌های متفاوتی بود که با این موضوع در رسانه‌های اصلاح‌طلب استان بوشهر منتشر شده است. در یک سال گذشته و سالیان اخیر مطالبات مردمی برای پرداخت حق آلایندگی صنایع نقت و گاز در استان، اشتغال نیروهای بومی، اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره، مشکلات خشکسالی و... از مهمترین مطالبات مردمی است که با شیوه‌های گوناگون بیان شده است اما اقدامی مناسب با حجم این مطالبات انجام نشده است.

,

هیچ یک از موضوعاتی که به آن اشاره شده به عنوان خط رسانه ای جریان اصلاحات در استان بوشهر (مانند پتروشیمی دشتستان) مورد توجه قرار نگرفته است و موضوعی مانند موسیقی همیشه در صدر توجه و ارزش گزاری این رسانه ها قرار دارد و روزی نیست که با آن پرداخته نشود.

,

بایکوت مطالبات مردمی، انحراف افکار عمومی از موضوعات مهم کشور که دولت باید متولی و پاسخگوی آن باشد از سیاست های خبری جریان اصلاحات است و همیشه قلم بدستان و یادداشت نویسان ثابت برای پررنگ کردن یا بی اهمیت جلوه دادن مطالبات مردمی در رسانه ها دارند.

,

در نگاه مردم پتروشیمی دستشتان به اندازه پرداخت حق آلایندگی صنایع نقت و گاز در استان، اشتغال نیروهای بومی، اتمام پروژه های نیمه کاره، مشکلات خشکسالی و... اهمیت دارد.

,

مردم در هیاهوی رسانه ای مشکلات خود را فراموش نمی کنند و در انتظار پاسخگوی و انجام اقدامی مناسب هستند و اخلاق رسانه ایجاب می کند جریان رسانه ای اصلاحات به جای برخورد گزینشی با مطالبات مردمی صادقانه خواسته های مردم را منعکس کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه