اخبار داغ

صبح امروز؛

مراسم استقبال از شهید اندرواژ در دیر برگزار شد

مراسم استقبال از شهید اندرواژ در دیر برگزار شد
مراسم استقبال از شهید مهدی اندرواژ با حضور گسترده مردم در شهر دیر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطاف24  سرهنگ پاسدار میرزا احمدی صبح امروز در حاشه این آیین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهید مهدی اندرواژ در طول دوران دفاع مقدس به جبهه نبرد رفت و در کنار تبلیغ و ارشاد به عنوان رزمنده و مبارزی نستوه و خستگی‌ناپذیر به انجام وظیفه پرداخت و سرانجام در تاریخ 4/10/65 در منطقه‌ی عملیاتی "ام‌الرصاص" هنگام عملیات کربلای 4 شربت شهادت نوشید و به خیل عاشقان الله پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی افزود: هویت شهید مهدی اندرواژ که قرار بود در جمع 13 شهید خوشنام دفاع مقدس در استان بوشهر تشیع شود پس از گذشت 31 سال از شهادتش شناسایی شد و عصر امروز در شهر بردستان به خاک سپرده خواهد شد.

,

, ,

احمدی گفت: همه ما باید پیروی از تفکرات شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهداء (ع) شهرستان دیر در ادامه مادران شهدا را الگو و نمونه زیبای صبر و استقامت معرفی کرد و اظهار داشت: مادران شهدا چون فرزندانشان حسین‌ وار در راه اعتلای کلمه الله به شهادت رسیدند آنها هم زینب‌وار پیام رسان شهدا به جامعه هستند و جایگاهی بی‌بدیل نزد مردم دارند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی است که شهیدان و امام شهیدان برای ما گذاشتند و از ما انتظار دارند که در حفظ این امانت کوشا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه