اخبار داغ

رئیس اداره استاندارد شهرستان زابل:

۶ هزار تن کالای صادراتی زابل مورد سنجش استاندارد قرار گرفت

۶ هزار تن کالای صادراتی زابل مورد سنجش استاندارد قرار گرفت
رئیس اداره استاندارد شهرستان زابل گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری مقدار ۶ هزار تن انواع کالای صادراتی مورد سنجش و آزمون استاندارد جهت صادرات به افغانستان قرار گرفته اند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ اظهار کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری مقدار ۶ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۱۲۷ کیلوگرم انواع کالای صادراتی به ارزش ۱۴۸ میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۲۵۵ کیلوگرم جهت صادرات مورد آزمون قرار گرفت.

وی افزود: این مقدار کالا پس از نمونه برداری، آزمون و تطبیق با استانداردها طی ۲۵۰ فقره گواهینامه استاندارد به کشور افغانستان صادر شده است.

سرگزی ادامه داد: در مدت یاد شده در آزمایشگاه مرزی میلک ۲۵۰ نمونه مورد آزمون و سنجش از لحاظ استانداردسازی قرار گرفته اند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان زابل خاطر نشان کرد: در خصوص مشارکت در امر نمونه برداری تانکرهای حامل سوخت تعداد ۱۳۶ عدد تانکر مورد نمونه برداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در طی این مدت ۳۶۰ مورد بازدید فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه و توزیع کالا در شهرستان زابل انجام شده تا از بروز تخلف در منطقه جلوگیری به عمل آمده و با متخلفان برخورد جدی شود.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه