اخبار داغ

سریال سهل انگاری پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری در سیستان

سریال سهل انگاری پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری در سیستان
روز گذشته بر اثر سهل انگاری پیمانکار طرح 46 هزر هکتاری لوله اصلی خط انتقال آب به شهرستان هامون قطع گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ این روزها طرح آب رسانی به مزارع سیستان که به طرح 46 هزار هکتاری معروف است در حالی پیشرفت فیزیکی دارد که هر از چند گاهی برای اداره آب و فاضلاب استان دردسر هایی ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

با نزدیک شدن طرح به برخی از روستاها سهل انگاری بعضی از پیمانکاران نیز در این خصوص بیشتر شده است و گاهاً لوله های آب شرب روستاهای همجوار بر اثر برخورد بیل مکانیکی با آنها تخریب می شوند.

,

گرچه  اداره آب و فاضلاب روستایی با اعزام کارکنان خود به محل حادثه در زمان مناسبی عیوب لوله آب شرب را رفع می کنند، اما این تخریب لوله نه تنها باعث ضعیف شدن لوله های آب شرب می شود بلکه باعث می شود تا آب شرب برخی از روستاها چندین ساعت قطع باشد.

,

روز گذشته نیز بر اثر سهل انگاری پیمانکار طرح 46 هزر هکتاری لوله اصلی خط انتقال آب به شهرستان هامون قطع گردید.

,

, ,

غلامحسین لکزائیان پور عاون تامین آب و آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: به علت سهل انگاری و عدم رعایت دستور العمل های اجرایی توسط پیمانکار ابرسانی به مزارع دشت سیستان , شرکت فراسان, خط انتقال اصلی شهرستان هامون  شکسته بود.

,

وی افزود: با همت و تلاش نیروهای ابفا شهرستان هامون  این معضل در اسرع وقت رفع گردید.

,

پیشتر نیز در شهرستان های زهک، هیرمند نیز پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری بر اثر سهل انگاری در روند کار باعث قطعی آب چندین ساعته روستاهای سیستان شده بودند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه