اخبار داغ

بیشترین حقوق سالانه را سران کدام کشورها دریافت می کنند؟

بیشترین حقوق سالانه را سران کدام کشورها دریافت می کنند؟
روزنامه "FAZ" آلمان در گزارشی اعلام کرد، "لی هسین لونگ" نخست وزیر سنگاپور در صدر سران کشورهایی قرار گرفت که بیشترین حقوق سالانه را دریافت می کنند. وی سالانه در حدود 1.4 میلیون یورو حقوق دریافت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  پایگاه "عرب الیوم" مصر نوشت: روزنامه "FAZ" آلمان در گزارشی اعلام کرد، "لی هسین لونگ" نخست وزیر سنگاپور در صدر سران کشورهایی قرار گرفت که بیشترین حقوق سالانه را دریافت می کنند. وی سالانه در حدود 1.4 میلیون یورو حقوق دریافت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رتبه دوم این فهرست قرار گرفت. ترامپ با دریافت سالانه 342 هزار یورو این رتبه را به خود اختصاص داد. رتبه سوم این فهرست نیز به نخست وزیر استرالیا "مالولم تورنبول" رسید. حقوق سالانه نخست وزیر استرالیا 339 هزار یورو است. "الکمساندر فن در بیلن" با دریافت سالانه 328 هزار یورو در رتبه چهارم قرار گرفت.

,

طبق گزارش سایت "فیکس کاش" در خصوص درآمد سران کشورهای مهم جهان، "آنجلا مرکل" صدر اعظم آلمان سالانه 310.800 هزار یورو حقوق دریافت می کند، تا وی در رتبه پنجم فهرست بیشترین حقوق سالانه سران جهان قرار بگیرد.

,

در رتبه های بعدی این فهرست "امانوئل ماکرون" با دریافت حقوق سالانه 182 هزار یورو، و "ترزا می" نخست وزیر انگلیس با دریافت حقوق سالانه 164 هزار یورو، و "پائولو جینتیلونی" با دریافت حقوق سالانه 117 هزار یورو قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه