اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبر داد؛

کشف محموله 6 تنی برنج قاچاق در کرمان

کشف محموله 6 تنی برنج قاچاق در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 6 تن برنج قاچاق در پی واژگونی یک دستگاه اسکانیا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ علی کشاورز در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی در محور "باغین-رفسنجان" بلافاصله ماموران انتظامی "پاسگاه رباط "شهرستان کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان؛,

وی تصریح کرد: پس از حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد یک دستگاه اسکانیا با دو سرنشین که حامل 24 تن برنج قاچاق بوده به دلایلی واژگون و پس از برخورد با پل دچار حریق شده است.

,

 فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین خودرو نیز نوسط عوامل 115 به بیمارستان منتقل شد.

,

کشاورز با بیان اینکه در این حادثه 18 تن برنج در آتش سوخت گفت: پس از اتفا حریق خودرو توسط عوامل 125 ماموران انتظامی موفق شدند 6 تن برنج  قاچاق را کشف کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان ساخت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت،ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست  جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه