اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد:

شهر کندر هفتم شهریور میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام

شهر کندر هفتم شهریور میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام
فرمانده سپاه خلیل آباد از تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در هفتم شهریور همزمان با شهادت امام محمد باقر (ع) در شهر کندر از توابع شهرستان خلیل آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با یار خراسانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی هایی که با بنیاد حفظ آثار و اندیشه های دفاع مقدس صورت گرفت با تدفین دو شهید گمنام در بخش ششطراز شهرستان خلیل آباد موافقت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی با بیان اینکه تشییع و تدفین این شهدا می تواند بار دیگر حال و هوای دفاع مقدس را در این بخش زنده کند، خاطرنشان کرد: تدفین شهدای گمنام از آرزوهای دیرینه‌ی مردم شهر کندر بود که به زودی محقق خواهد شد.

,

 

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه محل تدفین شهدای گمنام در شهر کندر با حضور سردار باقرزاده مشخص شده است، تصریح کرد: محلی که برای تدفین شهدای گمنام در نظر گرفته شده مقابل حسینیه ابوالفضلی و حسینی شهر کندر است.

,

 

,

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این دو شهید دوشنبه شش شهریور از معراج شهدای مشهد مقدس تحویل گرفته می شود، بیان کرد: پیکر مطهر این دو شهید والامقام همزمان با شب شهادت امام محمدباقر(ع) و به جهت وداع با این شهدا وارد مسجد جامع شهر کندر می شود.

,

 

,

فتوحی با اشاره به زمان تشییع و تدفین شهدای گمنام، عنوان کرد: مراسم تشییع ساعت ۹ صبح از مقابل میدان بخشداری شروع می شود و بعد از تشییع بر دوش مردم کندر در منزلگاه ابدی خود به خاک سپرده خواهند شد.

,

 

,

وی در ادامه با تاکید بر حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام بیان کرد: با توجه به توطئه‌هایی که دشمنان علیه فرهنگ شهید و شهادت انجام می دهند حضور باشکوه مردم در این مراسم می تواند این توطئه‌ها را خنثی کند.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: شهدا با جان فشانی خود عزت، آبرو، امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آوردند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه