اخبار داغ

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد دیّر:

دعای عرفه در ۵ نقطه شهرستان دیر برگزار می شود

دعای عرفه در ۵ نقطه شهرستان دیر برگزار می شود
مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیر گفت: دعای عرفه در 5 نقطه شهرستان دیر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شعرانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24، با اشاره به در پیش بودن روز عرفه اظهار داشت: عرفه، روز عبادت و بندگی است و باید همه مسلمانان از این روز به خوبی استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی بابیان اینکه این مراسم در مراکز شهرها، بخش‌ها برگزار می‌شود گفت: مراسم دعای عرفه در شهرستان دیر در مصلی نماز جمعه محراب شهر دیر برگزار می‌شود.

,

شعرانی افزود: روز عرفه روز دعا و نیایش به درگاه ربوبى است که پیشوایان معصوم(ع) با استفاده از موقعیت معنوى روز عرفه، مردم را به راز و نیاز و تقویت پیوند با سرچشمه کمالات ترغیب و تشویق مى‌کردند چرا که اساس شخصیت حقیقى انسان و ارزش او به اندازه ارتباطش با خداوند متعال تعیین مى‌شود.

,

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیر گفت: در روز عرفه نخستین حرکت حاجیان در سرزمین وحى بعد از احرام با توقف در صحراى عرفات آغاز مى‌شود و آنان وظیفه دارند که از اذان ظهر روز نهم ماه ذى‌الحجه تا وقت نماز مغرب در آن بیابان توقف کرده و به ذکر و دعا و تفکر و نیایش بپردازند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهره گیری از سخنرانی مبلغان مذهبی و مدیحه سرایی‌ها مداحان به منظور پربار تر کردن و تقویت روحیه معنوی جوانان و نوجوانان از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در این روز در محل برگزاری دعای عرفه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه