اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

محسن حججی با شهادت خود تحول عظیمی در کشور و منطقه به وجود آورد

محسن حججی با شهادت خود تحول عظیمی در کشور و منطقه به وجود آورد
مام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه شهید حججی با شهادت خود تحول عظیمی در کشور و منطقه به وجود آورد تصریح کرد: شهادت شهید حججی باعث ایجاد اتحاد و انسجام امت اسلامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی، صبح امروز در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در بخش ششطراز اظهار داشت: تکریم شهدا و خانواده شهدا یکی از نکات قابل توجه و حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی خانواده های معظم شهدا را به لحاظ انتصاب آنان به شهدا جزو بهترین و ارزشمندترین خانواده ها دانست و خاطرنشان کرد: مقام شهید در این دنیا و آن دنیا از همه والاتر است.

,

 

,

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه شهید حججی با شهادت خود تحول عظیمی در کشور و منطقه به وجود آورد تصریح کرد: شهادت شهید حججی باعث ایجاد اتحاد و انسجام امت اسلامی شد.

,

 

,

وی با تاکید به اینکه در بین تمام اقشار جامعه این شهیدان هستند که به عنوان اولین نفرات وارد بهشت الهی می شوند‌، اذعان کرد: به تناسب این موضوع و آن تاثیرگذاری که در دفاع مقدس وجود دارد باید بیشترین مقام، عظمت و احترام را برای شهدا قائل باشیم.

,

 

,

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه یکی از شهرهایی که باعث افتخار شهرستان در استان شده، ششطراز است، عنوان کرد: حضور مردم ششطراز در بخش های مختلف زبان زد خاص و عام است.

,

 

,

وی در ادامه به تشییع شهدای گمنام در کندر اشاره کرد و گفت: تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر کندر افتخاری دیگر برای این شهر و شهرستان خواهد بود.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان ضمن تاکید بر باشکوه برگزار شدن مراسم خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای والامقام باید باشکوه خاصی در شهر کندر برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه