اخبار داغ

بازدید استاندار خراسان رضوی از سایت پرورش قارچ سرهنگ در تربت حیدریه

بازدید استاندار خراسان رضوی از سایت پرورش قارچ سرهنگ در تربت حیدریه
استاندار خراسان رضوی در سفر یک روز به تربت حیدریه لحظاتی قبل با حضور در سایت پرورش قارچ سرهنگ بخش رخ از عملیات ساخت این پروژه بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، بخشدار رخ تربت حیدریه در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از سایت پرورش قارچ سرهنگ در تربت حیدریه در خصوص این پروژه اظهار داشت: عملیات ساختمانی این پروژه از سال ۹۰ آغاز و تاکنون با صرف بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اعتبار نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

به گفته اسماعیلی در صورت راه اندازی فاز نخست، این سایت توان تولید ۱۴۰۰ تن قارچ در سال را خواهد داشت.

,

 

,

فازهای بعدی شامل خط تولید کنسرو و ترشیجات است.

,

 

,

استادار خراسان رضوی در بدو ورود به شهر تربت حیدریه با حضور در مزار شهدای بهشت عسکری این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

,

 

,

شرکت در جلسه بررسی مشکلات ساختمان فرمانداری، جلسه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از دیگر برنامه های امروز استاندار خراسان رضوی است.

,

 

,

استاندار در ادامه ضمن بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی رباط طبسی، از نمایشگاه توانمندی های روستاهای گردشگری شهرستان بازدید کردند.

,

 

,

در این نمایشگاه، توانمندی های ۱۲ روستا به معرض نمایش گذاشته شده است.

,

 

,

در ادامه همچنین مرکز آموزش صنایع دستی با مشارکت میراث و کمیته امداد راه اندازی شد. در این مرکز رشته های فرت بافی، تراش سنگ های قیمتی، زیرآلات، سفال و گلیم بافی توسط کارشناسان میراث فرهنگی آموزش داده می شود و هزینه های آن را کمیته امداد متقبل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه