اخبار داغ

رییس اورژانس استان:

تصادف اتوبوس و کامیون در قزوین 29 مصدوم برجای گذاشت

تصادف اتوبوس و کامیون در قزوین 29 مصدوم برجای گذاشت
رییس اورژانس استان بیان کرد:تصادف اتوبوس و کامیون صبح امروز در قزوین 29 مصدوم برجای گذاشت که مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر پیمان نامدار در گفت و گو با صبح قزوین اظهار کرد:در ساعت 5:50 صبح آخرین روز از مرداد ماه 1396 ماموریتی مبنی بر تصادف اتوبوس و کامیون در شهر قزوین بلوار آیت الله خامنه ای اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,
 
,
ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: به سرعت هفت دستگاه آمبولانس عملیاتی به منطقه اعلام شده اعزام شدند که پس از بررسی صحنه و تریاژ ( دسته بندی) مصدومین ابتدا سه مصدوم بد حال توسط دو آمبولانس در محل درمان اولیه شده و به مرکز درمانی منتقل شدند.
,
 
,
وی افزود:بقیه مصدومین حادثه تصادف امروز هم توسط تکنسین های اورژانس و با حضور و نظارت معاونت مرکز فوریت ها و سرپرست شیفت در محل درمان و جهت اقدامات درمانی تکمیلی به مرکز درمانی شهید رجایی و بیمارستان رازی اعزام شدند.
,
 
,
این مسوول بیان کرد: وقوع این حادثه در سطح شهر باعث بهت و حیرت همگان شد زیرا چنین حوادثی در سطح شهر کمتر اتفاق می افتد، اما اکنون با توجه به استعلام مجدد وضعیت مصدومین رو به بهبود است.
,
 
,
دکتر نامدار ابراز کرد:علت اصلی حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه