اخبار داغ

روزنامه القدس العربی اعلام کرد:

مقتدی صدر یک کمونیست را برای نخست وزیری عراق کاندیدا می کند

مقتدی صدر یک کمونیست را برای نخست وزیری عراق کاندیدا می کند
روزنامه "القدس العربی" اعلام کرد، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در تلاش است تا برای پست نخست وزیری بعدی عراق یک شخصیت کمونیست را کاندید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  پایگاه "صوت العراق" نوشت: روزنامه "القدس العربی" اعلام کرد، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در تلاش است تا برای پست نخست وزیری بعدی عراق یک شخصیت کمونیست را کاندید کند. این روزنامه همچنین اعلام کرد، "علی سمیسیم" وزیر گردشگری دولت دوم نوری مالکی به رایزنی با شخصیت های سیاسی برای تشکیل دولت فرا جناحی و فرقه ای مکلف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

روزنامه القدس العربی به نقل از یک منبع آگاه در جریان صدر نوشت: گفتگوها در مقر هیئت سیاسی جریان صدر در منطقه جادریه در نزدیکی رصافه در بغداد انجام خواهد شد. حزب کمونیست عراق و جامعه مدنی از متحدان استراتژیک جریان صدر در مرحله بعدی خواهند بود. مقتدی صدر تلاش می کند، یکی از شخصیت های کمونیست را برای پست نخست وزیری کاندید کند، این در صورتی است که به کرسی های کافی در مجلس برای انتخاب آن شخصیت جهت تصدی پست نخست وزیری دست یابد.

,

این منبع آگاه همچنین افزود: همه پیش بینی ها درون جریان صدر به عزم و اراده مقتدی صدر برای کاندیدا کردن "رائد فهمی" منشی کنونی حزب کمونیست عراق برای پست نخست وزیری عراق در آینده اشاره می کند. آنچه این اقدام مقتدی صدر را تاکید می کند، اخراج اسامه الموسوی خطیب نماز جمعه شهرک صدر است، بعد از آنکه علیه کمونیست ها و سکولارها در خطبه نماز جمعه سابق سخن راند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه