اخبار داغ

یادواره شهدای اهل سنت سیلوانا در راژان ارومیه برگزار شد

یادواره شهدای اهل سنت سیلوانا در راژان ارومیه برگزار شد
یادواره شهدای اهل سنت سیلوانا بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان و تجلیل از یاد و خاطره ی ۱۲۰۰۰ شهید بزرگوار استان آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم سی و یکم مردادماه در مسجد محمد رسول الله راژان ارومیه برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز، یادواره شهدای اهل سنت سیلوانا بمناسبت گرامیداشت شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان  و تجلیل از یاد و خاطره ی ۱۲۰۰۰ شهید بزرگوار استان آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم سی و یکم مردادماه  در مسجد محمد رسول الله راژان ارومیه برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

یادواره شهدای اهل سنت سیلوانای ارومیه با حضور پر شور اهالی بومی منطقه و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بصورت جالب نمایشی ؛در قالب دفاع پیشمرگان کُرد مسلمان از خاک ایران عزیز اسلامی و تجلیل از مقام شاخص شهدا برگزار گردید .

,

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) در این مراسم گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون گرانبهای شهدای بالامقام است که جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، خوشبختانه امروز توفیق یافتیم که در کنار سایر مسئولان و خانواده های گرانقدر شهدای بخش سیلوانا ، این مراسم باشکوه را در آخرین روز مردادماه  همزمان با روز مسجد برگزار نماییم و باید بگوییم که شهدا ثمره ارزشمند مساجد هستند که مردانه برای دفاع از خاک و میهن اسلامی مان جهاد کردند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب نمودند.
ایشان در ادامه افزود : امروز آمده ایم به همراه خانواده های معزز شهدای بخش سیلوانا ،یاد و خاطره ی بیش از ۱۸۰ شهید بزرگوار بخش سیلوانا را که خون خود را  تقدیم انقلاب و امام کرده اند گرامی  بداریم .

,
,

وی تصریح کرد : امروز این پایداری و آرامش ایران اسلامی در منطقه مدیون خون همین شهدای گرانقدر ، در دنیای ناامن کنونی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی بعنوان سخنران اصلی مراسم گفت :شاید امروز کشورهایی ، ما را تحریم کرده اند اما باید بگوییم که تحریم برای ایران اسلامی ، امروزی نیست بلکه سالهاست که رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی با آن مواجه هستند همانطور که دیدیم آمریکا در همان اوایل انقلاب تمام امکانات و سلاحهای پیشرفته را در اختیار دشمنان ایران اسلامی قرار داد اما به برکت خون پاک شهدا و جانفشانی های رزمندگان ایران اسلامی توانستیم سربلند بیرون بیاییم و بر دشمنان پیروز گردیم.

,

وی دفاع از انقلاب و دستاوردهایش را وظیفه ی همه و بخصوص جوانان عزیز عنوان داشت .

,

حجت الاسلام و المسلمین سرایی شهدای پیشمرگان کُرد مسلمان را اینگونه معرفی کرد : پیشمرگان کُرد مسلمان در دفاع از میهن و سرزمین عزیز ایران اسلامی هم پای دیگر برادران دینی و ملی خود فداکاری ها کردن و جان فدای نظام ، مردم و انقلاب اسلامی نمودند.

,

مراسم با اجرای گروههای نمایشی حوزه بسیج سیلوانا  ؛ شعر خوانی حاج عمر حاتمی و دکلمه زیبای دختر شهید ملاعظیم مشهور زاده به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه