اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر تاکید کرد

تعامل شهرداری با نیروی انتظامی، بستر ساز جامعه ای امن برای شهروندان

تعامل شهرداری با نیروی انتظامی، بستر ساز جامعه ای امن برای شهروندان
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: ماموریت پلیس و شهرداری به نوعی با هم آمیخته بوده و تعامل این دونهاد باهم، بستر ساز جامعه ای امن برای شهروندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، با هدف افزایش تعامل و همکاری در بین سازمان ها و نهاد های مختلف دولتی و امنیتی، فرماندهی انتظامی این شهرستان با شهردار نیکشهر دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

شهردار نیکشهر در این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری بین سازمان ها و ادارات مختلف شهرستان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه تلاش شبانه روزی و رشادت های نیروهای جان بر کف پلیس است.

,

فریبرز باور افزود: فراهم ساختن آرامش و امنیت در کنار افزایش ضریب اعتماد عمومی، نشاط و پویایی جامعه بهترین پاداش به این خدمت صادقانه پلیس و ثمره مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران خدوم انتظامی است.  

,

سرهنگ  غلامرضا بزی نیز در این دیدار با اشاره به مهمترین وظیفه پلیس در جامعه، گفت: ایجاد امنیت در خور شأن مردم یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

,

وی افزود: هدف دستگاه های دولتی به ارمغان آوردن جامعه ای آرام و ایمن برای شهروندان بوده و تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم می باشد.  

,

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به نقش شهرداری ها در افزایش انضباط عمومی و آرامش شهروندان، بیان کرد: بی شک میتواندر سایه حمایت های همیشگی شهرداری و شورای شهر بر مشکلات فائق آمده و با استمرار این حمایت ها و تلاش مستمر پلیس، شهری امن، پاک ، سالم و عاری از ناهنجاری خواهیم داشت.  

,

وی با تاکید بر اینکه ماموریت نیروی انتظامی و شهرداری به نوعی با هم آمیخته است، خاطرنشان کرد: شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات رسان در جامعه هستند که نتیجه تعامل این دو دستگاه ارتقای انضباط اجتماعی در جامعه است.

,

بزی ادامه داد: نتیجه اقدامات نیروی انتظامی  از ابتدای انقلاب تاکنون به روشنی نشان داده که علاوه بر حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی یکی از راهبردهای موثر در امنیت جامعه است.

,

وی در پایان با تقدیر از همه مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر برای همکاری خوب با نیروی انتظامی، تصریح کرد: امروزه تمام نهادهای اجتماعی در تولید و ارتقای امنیت نقش دارند و نیروی انتظامی تمام دستگاه ها را در برقرای امنیت سهیم می داند که در همین راستا اقدامات مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر قابل تقدیر است.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه