اخبار داغ

آیت الله علم‌الهدی مطرح کرد:

هدف دشمن براندازی اندیشه‌ پیامبر(ص) در دنیاست/ روحانی ستیزی برنامه مشترک برخی جریانات سیاسی

هدف دشمن براندازی اندیشه‌ پیامبر(ص) در دنیاست/ روحانی ستیزی برنامه مشترک برخی جریانات سیاسی
عضو خبرگان رهبری به انتقاد از سیاستمداران پرداخت و روحانی ستیزی را برنامه مشترک جریانات سیاسی دانست و ابراز داشت: متاسفانه سیاسیون به این جمع‌بندی رسیده‌اند که مادام که روحانیون بر سر کار هستند قدرت برای آنان نهادینه نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان که در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شده بود، با اشاره به این نکته که سیره‌ امام جواد(ع) باید سرلوحه‌ زندگی روحانیون باشد، گفت: روحانیون، افسران پرورش‌دهنده سربازان امام زمان(عج) هستند و انجام‌وظیفه کردن در رکاب امام عصر(عج) کار بسیار سختی است، چراکه این مشکل وجود دارد که دقیقا برنامه مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا اعمال ما مطابق با نظر ایشان است یا خیر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه چنانچه روحانی اشتباه کند مانند اشتباه دیگران نیست، بیان داشت: چراکه اشتباه روحانیون سبب بد تربیت شدن افراد جامعه می‌شود، همان طور که رویش‌هایی نظیر شهید حججی به واسطه رویکرد صحیح روحانیون بوده است.

,

 

,

وی یادآور شد: در جنگ اُحد عده‌ای از سپاهیان اسلام به مدینه گریختند و در مدینه شایعه کردند که رسول الله(ص) به شهادت رسیده‌اند؛ در چنین شرایطی فقط امیرالمومنین(ع) از پیامبر دفاع کردند و توانستند سه هزار نفر از کفار را هزیمت کنند و این بیانگر تاثیر ایمان است.

,

 

,

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: پس از هزیمت دشمنان در جنگ اُحد، کفار به منطقه حمراءالاسد گریختند و تدارک حمله مجدد می‌دیدند؛ در چنین شرایطی پیامبر(ص) به همراه امیرالمومنین(ع) و یکی از اصحاب به مقابله این سپاه سه‌ هزار نفره شتافتند و در این هنگام آیه ۱۷۳ سوره آل‌عمران نازل شد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آیه‌ ۱۷۳ آل عمران را از آیات راهبردی قرآن و الگویی برای حوزه انقلابی خواند و تصریح کرد: چراکه اکنون همه دنیا برای براندازی اسلام آماده شده‌اند و حوزه‌های علمیه نیز سربازان اسلام‌اند.

,

 

,

وی افزود: امروز دشمن بتا جنگ نرم دصدد از بین بردن جوانان ماست و در این شرایط که دشمن ناتوی فرهنگی را علیه ما به راه انداخته، حوزه علمیه به عنوان سربازان امام‌زمان(عج) نمی‌تواند ساکت و آرام بماند.

,

 

,

هدف دشمن براندازی اندیشه‌ پیامبر(ص) در دنیاست

, هدف دشمن براندازی اندیشه‌ پیامبر(ص) در دنیاست,

 

,

آیت الله علم الهدی ضمن اشاره به این نکته که دشمن ما دنیای کفر و الحاد است و فقط آمریکا دشمن اسلام نیست، گفت: هدف دشمن براندازی اندیشه‌ پیامبر(ص) در دنیاست.

,

 

,

عضو خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به انتقاد از سیاستمداران پرداخت و روحانی ستیزی را برنامه مشترک جریانات سیاسی دانست و ابراز داشت: متاسفانه سیاسیون به این جمع‌بندی رسیده‌اند که مادام که روحانیون بر سر کار هستند قدرت برای آنان نهادینه نمی‌شود.

,

 

,

آیت الله علم الهدی در بخش پایانی سخنان خود به مسئله برگزاری کنسرت در مشهد اشاره کرد و در خصوص علل مخالفتش با برگزاری را اینگونه تشریح کرد: علت پافشاری بنده بر مساله ممنوعیت کنسرت این است که چنانچه قدرت و صلابت روحانیت شکست، سفره دین از زیر پای مردم جمع می‌شود.

,

 

,

وی در پایان بیان داشت: ولی فقیه، حجت امام‌زمان(عج) است و ضدیت با ولی‌فقیه به منزله ضدیت با امام عصر(عج) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه