اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه نیر:

لفاظی‌های خود فروخته های خارج نشین در مورد مدافعان حرم نشان از ذات پلید و خبیث آنها است

لفاظی‌های خود فروخته های خارج نشین در مورد مدافعان حرم نشان از ذات پلید و خبیث آنها است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر، با اشاره به اظهارات برخی خود فروختگان خارج نشین در خصوصو مدافعان حرم، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند امروز مجبور بودیم در داخل کشور با تروریست‌ها بجنگیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیر در مراسم یادواره شهدای روستای دیمان و شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده معظم شهدا، مسولان و اقشار مختلف مردم‌ در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد گفت: اگر ایران در سوریه و عراق مقابل داعش نمی ایستاد به فرمایش مقام معظم رهبری باید در کرمانشاه ور دیگر استان ها مقابل آنها می‌جنگیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

سرهنگ حسن دهقانی افزود: مدافعان حرم منت بزرگی بر گردن ما دارند ولی دیده نمی‌شوند، چون کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیایی هستند و زیاد جلو چشم نیستند ولی ملت ایران همیشه قدر زحمت‌های مدافعان حرم را می‌دانند.

,

 

,

وی گفت: در گذشته تحلیل هایی در داخل کشور شنیده می شد که چرا باید به سوریه و عراق کمک کنیم اما امروز همان افراد شاهد این هستند که اگر مدافعان حرم نبودند و اگر ما در سوریه و عراق نمی جنگدیدیم مجبور بودیم در داخل کشور با داعشیان روبرو شویم.

,

 

,

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه باید قدردان مدافعان حرم باشیم تصریح کرد: امنیت امروز داخل کشور مدیون جان فشانی مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران است هدف اصلی داعش ایران است و حضور در سوریه و عراق تروریست ها را از این هدف دور می کند.

,

 

,

وی با اشاره به آرامش حاکم بر کشور در سال‌های متمادی، افزود: مدافعان حرم از جان و مال‌شان برای آسایش ملت گذشته‌اند و صدها کیلومتر دورتر از مرزها برای آرامش و حفظ نوامیس ما در تلاش هستند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیر در ادامه به اظهارات برخی خود فروختگان خارج نشین در خصوصو مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: بیان چنین اظهاراتی از  این شخص عجیب نیست زیرا یک خود فروخته و خود باخته بوده و هیچ راهی جز قرار گرفتن در صف دشمنان اسلام و تشیع پیش رو نمی بیند.

,

 

,

سرهنگ دهقانی افزود: امثال شهید محسن حججی و سیفی ها برای حفظ و دفاع از حریم اهل بیت(ع) عزیمت کرده اند.

,

 

,

وی گفت: با یک حساب سر انگشتی می توان به نتیجه رسید که چرا آمریکا مسافت هزار کیلومتری را پیموده و در عراق لنگر انداخته و در منطقه دنبال منافع نامشروع خود است؟

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیر تاکید کرد: اظهارات افراد خود فروخته و خائن قابل اعتنا نبوده و نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه