اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرلنگه:

۳۶ نفر سارق در بندرلنگه دستگیر شدند

۳۶ نفر سارق در بندرلنگه دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۶ نفر سارق در مرداد ماه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مروارید نیوز: فرمانده انتظامی بندرلنگه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات این فرماندهی کمک به دولت در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با ورود کالاهای خارجی قاچاق است که در این زمینه انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان طی مردادماه امسال کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

 

,

وی افزود: طی این مدت تعداد ۹۳۰ثوب البسه ،یک تن انواع مواد خوراکی ، ۲۱تن و ۶۰۰ کیلو سیر،۲۴تن و ۷۵۰ کیلوگرم عدس، ۸۵۲پاکت آب میوه، ۸۲۲ هزار نخ سیگار، سه هزار و ۲۴۰ قطعه لوازم خودرو و ۴۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

,

 

,

 حافظی با اشاره به اینکه ماموریت دیگر این فرماندهی، مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان ولگرد است، گفت: در مرداد امسال مقدار ۴۷۲ کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و تعداد ۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

,

 

,

فرمانده انتظامی بندرلنگه تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ها تعداد ۱۰دستگاه موتور سیکلت سرقتی ویک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی کشف و تعداد۱نفر قاتل فراری، ۹نفر قاچاقچی کالا ،۳۶نفر سارق،۶۵نفر توریع کننده مواد مخدر و معتاد و ۸نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

,

 

,

وی بیان کرد: در این ماه با تشدید برخورد با رانندگان متخلف تعداد ۷۴ دستگاه موتورسیکلت و ۹دستگاه خودرو متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر به عنوان یکی از ماموریت های اصلی ما در طول سال جاری خواهد بود و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد زیرا برخورد قاطع پلیس تاثیر بسزایی در افزایش تولید و گرایش مردم به سمت مصرف کالاهای ایرانی داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه