اخبار داغ

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر
صبح امروز جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین دژ برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین دژ با حضور اعضای این شورا و اصحاب فرهنگ و هنر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام ,

روشن سلیمانزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین دژ ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) و عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه به اقدامات و برنامه های صورت گرفته در سال جاری در راستای مبارزه با مواد مخدر پرداخت و اهم برنامه های اجرایی توسط این اداره را شرح داد.

,

حسین عباسی فرماندار شاهین دژ ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) به اهمیت نقش اصحاب فرهنگ و هنر در راستای تاثیر گذاری بر اذهان عمومی در جهت پیشگیری از اعتیاد اشاره داشت و افزود:امروز استفاده از پتانسیل های موجود در عرصه فرهنگ و هنر نقش بسزایی در جهت ایجاد زمینه برای فرار از دام اعتیاد را ایفا میکند بنحوی که با اجرای تئاتری با موضوع گرفتاری هایی که اعتیاد به بار خواهد آورد ، چه بسا بسیار تاثیرگذارتر از نصیحت ها و سخنرانی ها باشد.

,

وی اذعان کرد: همه ما در جامعه در قبال مسئله پیشگیری از اعتیاد مسئول هستیم و بایست نسبت به این موضوع بسیار حساس باشیم چراکه تبعات آسیب های اجتماعی که  یک فرد معتاد مبتلا به آن است شاید روزی دامنگیر ما و یا فرزندان ما باشد،پس میطلبد تا با ارائه راهکار و همکاری و قدم های استوار در راستای پیشگیری از این بلای خانمان سوز بیشترین توجه خود را به این موضوع معطوف سازیم.

,

سرهنگ رضا ظهیریان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ نیز ضمن تسلیت شهادت جوانترین شمع هدایت بشریت امام جواد (ع) از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به پاس میزبانی و تشکیل این جلسه تقدیر کرد.

,

وی بزرگترین معضل اجتماعی جامعه امروزی بشر را مواد مخدر و علی الخصوص اعتیاد به مواد روانگردان معرفی کرد و افزود : بیشترین عامل این مهم نشأت گرفته از درون خانواده هاست و چه بسا با رفتارهای ناصحیح پدر و مادر در خانواده از همان اوان کودکی فرد ، موجبات به بیراهه سوق یافتن فرد معتاد فراهم شود.

,

وی به کشف کارگاه تولید پایپ در جهت استفاده از مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان خبر داد و این کشف را زنگ خطری برای خانواده ها و تلنگری برای هوشیاری بیشتر دانست و همکاری عموم جامعه در جهت مبارزه با مواد مخدر را مهم برشمرد و اظهار داشت:امروز پلیس با همکاری افراد جامعه خواهد توانست در سریعترین زمان ممکن در راستای ریشه کن نمودن مواد مخدر حرکت نماید.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه