اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

هماهنگی بین هئیت امنا و روحانی مسجد امری ضروری است

هماهنگی بین هئیت امنا و روحانی مسجد امری ضروری است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: هماهنگی بین هئیت امنا و روحانی مسجد امری ضروری و لازم است، هماهنگی بین این دو می تواند مسجد را به پیشرفت برساند. ل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در جمع فعالان مساجد استان اظهارکرد: افتخار می کنیم در زمانی زندگی می کنیم که با عشق و علاقه، جوانانی در حال زندگی هستند که با تأسی از محبت اهل بیت با تمام حجمه های وارد دین خودشان را حفظ کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: زمانی که به جوانانمان ائمه معصومین را معرفی کنیم، این عشق و علاقه اهل بیت در دل این جوانان باید ایجاد شود وقتی ایجاد شد خودش زمینه ساز هدایت می شود.

,

وی افزود: مسجد جایگاهی است که مردم در آنجا کینه و کدورت ها را کنار گذاشته و راه خدا را در پیش بگیرند نه اینکه جای اختلاف و بیان کینه ها شود.

,

وی با بیان اینکه ما دو نوع مسجد داریم تاکید کرد: مسجدی که پایه اش برای خدا بارگزاری شود و برای خدا متعال گام برداشته شود نوعی از مسجد است ونوعی دیگر مسجدی که برای ایجاد ختلاف بین مردم ساخته شده باشد، این مساجد با یکدیگر متفاوت هستند.

,

امام جمعه گرگان خاطر نشان کرد: حتی قرآنی که باعث تخریب امت اسلامی است حضرت علی(ع) فروده است این قرآن را دور بیندازید، اگر از مسجدی صدای تفرقه بلند شود همان مسجد ضرار است، وحدت مردم و ایجاد انس و الفت یکی از ویژگی های مهم یک مسجد است.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مسجدی که پایه اش از روی تقوا ساخته شود مایه تطهّر است خاطر نشان کرد: هر کسی وارد این مساجد شود برای این است که روح خودش را پاک کند، و این مساجد مد نظر ما است. چنین مساجدی می تواند قرارگاه فرهنگی باشند.

,

هماهنگی بین هئیت امنا و روحانی مسجد امری ضروری است

,

وی متذکر شد: هماهنگی بین هیئت امنا و روحانی مسجد یک امر ضروری و لازم است، برخی از مساجد هم به جوانان ما اجازه فعالیت نمی دهند این صحیح نیست، به جوانان با آموزش های لازم اجازه فعالیت در مسجد باید داد.

,

آیت الله نور مفیدی در پایان نقش روحانیت را در مسجد بسیار حیاتی دانست و اذعان داشت: روحانیت ما سکاندار هدایت مردم هستند، وجود روحانی چراغ راه هدایت مردم می تواند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه