اخبار داغ

فرماندار ویژه طبس:

جاده‌های خطرساز طبس باید دوبانده شود/ طبس نگاه ویژه وزیر راه را می‌طلبد

جاده‌های خطرساز طبس باید دوبانده شود/ طبس نگاه ویژه وزیر راه را می‌طلبد
فرماندار ویژه طبس گفت: از وزارت راه استدعا داریم که جاده های طبس دوبانده شوند، زیرا با موقعیت و مسافرین و بارهای ترانزیتی و انواع و اقسام وسایل نقلیه سبک و سنگینی که از اینجا عبور می‌کنند این جاده‌ها خطرساز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس نیوز، در پی حادثه تصادف امروز یک دستگاه اتوبوس با کامیونت در جاده طبس و انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان شهید مصطفی خمینی این شهر فرماندار ویژه طبس برای عیادت و بازدید از روند رسیدگی به مصدومین به این مرکز درمانی رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این خصوص به خبرنگار ما گفت: شب گذشته اتوبوس شیراز-مشهد با یک دستگاه خاور در محور دیهوک-طبس تصادف کردند که یک نفر کشته و یک نفر با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد و سایر حادثه دیدگان در بیمارستان طبس در حال درمان هستند.

,

سید مهدی طلائی مقدم افزود: طبس، محور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب و مرکز کشور است بنابراین راه های ما اصلی و شریانی است و متاسفانه از ابتدای امسال ۱۵ کشته در سطح جاده های شهرستان طبس داشتیم.

,

وی تشریح کرد: تردد بیش از حد وسایل نقیله سنگین در کنار ماشین‌های سبک منجر به حوادث جاده‌ای زیادی می‌شود و متاسفانه جاده‌های ما بجز بخشی از محور دیهوک به کرمان، همه یک بانده است و خطرات خاص خود را دارد.

,

وی با بیان اینکه موضوعات بهداشت و درمان در شهرستان طبس مورد تاکید وزیر بهداشت و استاندار است، گفت: طبس را باید ویژه دید و امکانات بهداشتی فقط خاص طبس نباید دیده شود چرا که جمعیت مسافر عظیمی داریم که از اینجا عبور می‌کنند و متاسفانه با وضعیت جاده هایی که داریم هر زمان احساس خطر می‌شود.

,

فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: استدعایی که از وزارت راه داریم این است که جاده ها دوبانده شوند زیرا به دلیل موقعیت و مسافرین و بارهای ترانزیتی و انواع و اقسام وسایل نقلیه سبک و سنگینی که از اینجا عبور می‌کنند این جاده‌ها خطرساز هستند.

,

وی بیان کرد: ما مسئولیت داریم و امیداریم با پیگیری‌های استاندار به صورت خاص به مطالبات بخش بهداشت و درمان و حوزه راه طبس رسیدگی شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه