اخبار داغ

کارشناس فضای مجازی:

شجره فضای مجازی یک «شجره خبیثه» است

شجره فضای مجازی یک «شجره خبیثه» است
مؤمن نسب کارشناس فضای مجازی می گوید: فضای مجازی قطع به یقین روی رفتار حقیقی اثر می گذارد و امروز شاهدیم ارزش ها و ضد ارزش ها در فضای مجازی تغییر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ عضو شورای عالی فضای مجازی، شامگاه دوشنبه در جلسه سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان، پیرامون فضای مجازی اظهار کرد: امروز متأسفانه در ایران، اینترنت و فضای مجازی بدون حد و مرز برای هر سن وسالی ارائه می شود و یک فضای بی قانون در این زمینه شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

روح الله مومن نسب بیان کرد: امروز در فضای اینترنت غذای مسموم به نوجوانان وجوانان ارائه می شود که طبق اعلام وزارت ارتباطات بیش از 18 میلیون از کاربران اینترنت زیر 20 سال هستند و هویت حلقه گمشده درفضای مجازی است.

,

وی تصریح کرد: فضای مجازی قطع به یقین روی رفتار حقیقی اثر می گذارد و امروز ارزش ها وضد ارزش ها در فضای مجازی تغییر کرده است.

,

وی بیان کرد: نباید به هیچ وجه فکر کرد که فضای مجازی اثر حقیقی ندارد، امروز جوانان ما در فضای مجازی نفس می کشن و باید بدانیم فضای مجازی ما را به جایی می برد که رئیس جمهور و نمایندگان مجلس ما را هم دشمن انتخاب کند.

,

کارشناس فضای مجازی تاکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی درصدد مهندسی فرهنگی است، به عنوان نمونه درانتخاب 94 لیست مورد تائید bbc از طریق همین ابراز فضای مجازی رأی آوردند.

,

وی ادامه داد: مراجع تقلید برای مقابله با فضای مجازی اقدام لازم را کردند و توصیه‌های شرعی را اعلام کردند، ولی مردم باید همت گمارند و متوجه تهدیدهای این فضا باشند.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور تاکید کرد: امروز این گوشی‌های هوشمند به نحوی در بین خانواده‌ها و جمع‌های خانوادگی نفوذ کرده‌اند که حتی بچه‌های امروز به نوعی غارنشین مدرن شده اند.

,

مؤمن نسب اذعان کرد: شجره فضای مجازی یک شجره خبیثه است و هر پیشرفتی بکند باز هم میوه و محصول پاک نخواهد داد، چون در خاک ناپاکی است.

,

کارشناس فضای مجازی اضافه کرد: فضای مجازی حقیقت دارد، فضای مجازی نه در مقابل فضای حقیقی ونه در کنار آن است، بلکه فضای مجازی درون فضای حقیقی واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه