اخبار داغ

فراهم کردن امکانات ورزشی در سایه سار بی توجهی شهروندان!

فراهم کردن امکانات ورزشی در سایه سار بی توجهی شهروندان!
چنان امروزه غرق در مشکلات معیشتی خود و زندگی شده ایم نه تنها متوجه هستیم قوت غالب چیست بلکه در حال کاستن هر روزه از تحرک و ورزش هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ به همان اندازه که فکر و خیال ورزش کردن ممکن است موجب ایجاد استرس در شما شود، وقتی کار تمریناتتان را شروع کردید، در کلیه جنبه های زندگی با استرس بسیار کمتری مواجه خواهید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

ممکن است تعجب کنید که چطور 30 دقیقه در روز ورزش کردن می تواند کل روزتان را تغییر دهد. وقتی طی ورزش، اندورفین به جریان خونتان وارد میشود، بقیه ی روز احساس انرژی بیشتر خواهید داشت، و وقتی قدرت و استقامت بدنیتان را تقویت کردید، انجام کارهای روزانه مثل حمل خریدهای خانه یا بالا رفتن از پله ها برایتان ساده تر خواهد شد و این مسأله باعث می شود در طول روز بسیار پرانرژی تر باشید.

,

 یکی از مهم ترین بهانه های افرادی که به مشاوران ورزشی مراجعه می کنند این است که برای ورزش کردن خسته هستند. متخصصان عقیده دارند با اینکه ورزش در ابتدای کار ممکن است خستگی شما را بیشتر کند، اما این وضع خیلی دوام نمی آورد. احساس خستگی جسمی که بعد از ورزش کردن دارید مثل خستگی های عادی روزمره نیست. به علاوه وقتی بدنتان به ورزش عدت کرد،‌میزان انرژی تان روز به روز بیشتر خواهد شد.

,

ادامه دادن در مبحث فواید ورزش دنیایی است که قابل گنجایش در اینجا را ندارد مبحث مورد نظر تبنلی و کاهلی مردم نسبت به این امر خطیر شده است، غذاهای با کلسترول بالا زندگی ماشینی و تحرک بسیار پایین افراد مشکلاتی از قبیل افزایش وزن، چربی خون، سکته و ... و در نهایت از بین رفتن را ایجاد میکند که میتوان به آن اشاره کرد.

,

 حال با این همه خطرات پیش رو چرا مشغله کاری و کلنجار رفتن با زندگی باعث این شده که ورزش را به کل فراموش کنیم، و هر روز از بی حالی و خستگی مفرط ناله می کنیم، به این فکر هستیم که با حذف وقت ورزش میتوانیم به کارهای بیشتر رسیدگی کنیم.

,

فراهم کردن امکانات ورزشی در سایه سار بی توجهی شهروندان!

, فراهم کردن امکانات ورزشی در سایه سار بی توجهی شهروندان!, فراهم کردن امکانات ورزشی در سایه سار بی توجهی شهروندان!,

غافل از این هستیم که ورزش باعث آرامش روح است و فکر و عقل سالم در بدنی که سالم باشد تقویت می شود.

,

لازم به ذکر است از زحمات مراکز فرهنگی ورزشی شهرداری ها نباید قافل بود که زیر ساخت های لازم را برای انجام ورزش شهروندان انجام داده اند متأسفانه ما قدردان نیستم.

,

خوشبختانه فراهم بودن امکانات ورزشی در سطح شهر ها هر روز گسترش میابد ولی تنبلی و زندگی ماشینی عمر ما را هر روز کوتاه تر می کند.

,

از گذشته تا به امروز تا حد زیادی هم فرهنگ ورزش در جامعه ما رواج داشته ولی هنوز هم با حد مطلوب فاصله زیادی داریم که با ترویج ورزش می توانیم شهر و کشور سالمی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه