اخبار داغ

استاندار سمنان خبر داد:

بهره برداری از 486 پروژه عمرانی و اقتصادی استان در هفته دولت/ آغاز برنامه های هفته دولت از سرخه

بهره برداری از 486 پروژه عمرانی و اقتصادی استان در هفته دولت/ آغاز برنامه های هفته دولت از سرخه
استاندار سمنان گفت: 486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی استان سمنان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا خباز استاندار سمنان، صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات به تشریح برنامه های هفته دولت در استان سمنان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان از انجام 2 هزار و 379 ملاقات و نشست با گروه های مختلف مردم، 646 بازدید و سرکشی از نهادها و مناطق مختلف و برگزاری 445 نشست تصمیم گیری توسط کارگروه ها و شوراها طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: افزون بر این تیم اجرایی دولت در استان طی یکسال گذشته 41 سفر برون استانیِ منتج به تصمیم گیری داشته است.

,

خباز افزود: از هفته دولت سال گذشته تاکنون، وزرا و معاونین رئیس جمهور در مجموع 14 بار به استان سمنان سفر کرده اند.

,

وی با بیان این که طی یکسال گذشته معاونین وزرا و روسای سازمان های کشوری 61 بار به استان سمنان سفر کرده اند، اظهار کرد: تعداد بازدیدهای درون استانی ما طی یکسال گذشته به 79 مورد رسیده است و مجموع مصوبات این سفرها 53 مورد است که 40 درصد از این تعداد محقق شده و 60 درصد باقی مانده در دست رسیدگی است.

,

نماینده دولت در استان با اشاره به برگزاری 6 نشست با تشکل های کارگری و کشاورزی و سازمان های مردم نهاد طی یکسال گذشته اظهار کرد: در این مدت 81 ملاقات نیز با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته ایم.

,

خباز تعداد ملاقات های مردمی خود در یکسال گذشته را بالغ بر 870 مورد عنوان کرد و گفت: فارغ از ملاقات های عمومی با مردم، 199 ملاقات با فعالان اقتصادی و 91 ملاقات با دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان داشته ایم.

,

وی افزود: در این مدت 25 بازدید از ادارات و دستگاه های اجرایی نیز به انجام رسیده است.

,

آغاز برنامه های هفته دولت از سرخه

, آغاز برنامه های هفته دولت از سرخه,

نماینده دولت در استان با اشاره به اینکه برنامه های هفته دولت در روز پنج شنبه در سرخه آغاز می شود،  گفت: برابر برنامه ریزی های صورت گرفته در طول این هفته من در تمامی شهرستان های استان برای افتتاح برخی از پروژه ها حضور خواهم یافت.

,

خباز پروژه های در دست افتتاح در هفته دولت را از دو نوع «عمرانی» و «اقتصادی و تسهیلاتی» عنوان کرد و افزود: پروژه های موسوم به عمرانی با اعتبارات دولتی و پروژه های اقتصادی و تسهیلاتی با سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی و بانک ها آماده افتتاح شده است.

,

وی تعداد پروژه های در دست افتتاح در هفته دولت در سراسر استان را 451 پروژه اعلام کرد و گفت: از این تعداد، سهم سمنان از این پروژه ها 66، شاهرود 125، دامغان 70، گرمسار 44، مهدیشهر 43، سرخه 32، میامی 43 و آرادان 17 پروژه خواهد بود.

,

بهره برداری از 9 پروژه استانی در هفته دولت

, بهره برداری از 9 پروژه استانی در هفته دولت,

استاندار سمنان با بیان اینکه 9 پروژه سطح استانی نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید گفت: مجموع اعتبار این پروژه ها به بیش از 196 میلیارد تومان می رسد.

,

وی تعداد پروژه های در دست افتتاح در بخش اقتصادی و تسهیلاتی را مجموعا 35 مورد عنوان کرد و افزود: سهم این پروژه ها نیز به تفکیک برای سمنان 4، شاهرود 16، گرمسار 5، مهدیشهر 3، سرخه 2، میامی و آرادان 1 و دامغان 4 پروژه خواهد بود که با اعتبار 111 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

,

عالیترین مقام اجرایی استان اظهار کرد: بر این اساس، تعداد پروژه های در دست افتتاح در هفته دولت در دو بخش عمرانی و اقتصادی و تسهیلاتی، 486 مورد خواهد بود.

,

خباز مجموع اعتبار پروژه های در دست افتتاح در دو بخش عمرانی و اقتصادی و تسهیلاتی را 303 میلیارد تومان اعلام کرد.

,

استاندار سمنان تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه ها مجموعا برای 754 نفر اشتغال ایجاد می کند.

,

وی از برگزاری 60 آیین کلنگ زنی برای پروژه های مختلف در هفته دولت خبر داد و گفت: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از میهمانان احتمالی هفته دولت در استان سمنان هستند که حضور آن ها هنوز قطعی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه