اخبار داغ

خدمات رایگان پزشکی در مناطق محروم بوشهر؛

برپایی درمانگاه صحرایی شهید مدافع حرم در دیار رئیسعلی دلواری+ تصاویر

برپایی درمانگاه صحرایی شهید مدافع حرم در دیار رئیسعلی دلواری+ تصاویر
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت : در مدت 10 روز برپایی این درمانگاه، متخصصین رشته های داخلی، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی، زنان و مامایی و همچنین دندان پزشکی و مشاوره تغذیه و روان شناسی به ارایه خدمات می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از بوشهر، مرادعلی فولادوند رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در خصوص چگونگی ارایه خدمات در درمانگاه صحرایی شهید احمدی جوان (شهید مدافع حرم) اظهار کرد: این درمانگاه در بخش دلوار شهرستان تنگستان، روستای کری از تاریخ 29مرداد تا 7شهریور ماه بر پا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

وی افزود : در مدت 10 روز برپایی این درمانگاه، متخصصین رشته های داخلی، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی، زنان و مامایی و همچنین دندان پزشکی و مشاوره تغذیه و روان شناسی به ارایه خدمات می پردازند.

,

فولادوند ابراز کرد: خدمات در حوزه دندان پزشکی در قالب 7 یونیت سیار مستقر در محل درمانگاه اقدماتی نظیر تشخیص، ترمیم جرم گیری و غیره  به مراجعه کنندگان به ویژه جامعه هدف کودکان زیر 14 سال، زنان باردار و مادران شیرده ارایه می دهد.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در خصوص آمار ارایه خدمات اظهار داشت: پیش بینی می شود با تدابیر صورت گرفته به بیش از 1200 نفر از مردم شریف این خطه خدمات پزشکی و دندان پزشکی رایگان ارایه می گردد.

,

, ,

وی با اشاره به استقبال و رضایت مندی مردم روستاهای تحت پوشش این طرح از برپایی این درمانگاه گفت:از تمام ادرات، نهادها، سازمان ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، معاونت امور بهداشتی دانشگاه، بیمارستان حضرت قائم منطقه دوم دریایی سپاه، شبکه بهداشت تنگستان، دهیاری روستای کری، حوزه مقاومت بسیج بندر بوالخیر و به ویژه از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی که در  برپایی درمانگاه صحرایی مشارکت داشته اند، صمیمانه تشکر می کنیم.

,

فولادوند در خصوص ادامه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی افزود: امیدواریم در هفته دفاع مقدس با همکاری و همدلی مسئولان حوزه سلامت استان بتوانیم خدمات خوبی به خصوص در حوزه بهداشت دهان و دندان به مردم ارایه نماییم.

,

, ,

/انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه