اخبار داغ

با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کشور:

«مرزبان اخلاق» تالیف آیت الله مظاهری رونمایی می شود

«مرزبان اخلاق» تالیف آیت الله مظاهری رونمایی می شود
با حضور حجت الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کشور، از سه جلد کتاب «مرزبان اخلاق» که مجموعه مقاله هایی درباره زندگی نامه، افکار و بررسی آثار فقیه اخلاقی حضرت آیت الله مظاهری رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ مراسم رونمایی از سه جلد کتاب «مرزبان اخلاق» که مجموعه مقاله هایی در باره زندگی نامه، افکار و بررسی آثار  فقیه اخلاقی حضرت آیت الله العظمی مظاهری و مقالات اهدایی به کنگره بزرگداشت معظم له است که با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

این مقالات که به قلم فاخر گروهی از پژوهشگران فرهیخته به رشته تحریر درآمده، در حدود سه هزار صفحه و در سه جلد سامان یافته و به وسیله انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به زیور طبع آراسته شده است.

,

گفتنی است این رونمایی در تداوم کنگره نکوداشت حضرت آیت الله العظمی مظاهری  و در تکمیل آثار منتشر شده در آن کنگره است که در آذرماه سال گذشته  به همت دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها برگزار شد.

,

آیین رونمایی از کتاب «مرزبان اخلاق» روز پنج شنبه دوم شهریور 1396 ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان به نشانی، میدان امام(ره)، خیابان حافظ، چهارراه کرمانی، با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه