اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد؛

وقوع حادثه منجر به مرگ در اصفهان/ تلاش و سرعت عمل بالای آتش‌نشانان برای امدادرسانی بی‌نتیجه ماند

وقوع حادثه منجر به مرگ در اصفهان/ تلاش و سرعت عمل بالای آتش‌نشانان برای امدادرسانی بی‌نتیجه ماند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ یک شهروند براثر بی‌احتیاطی در خیابان سپیده کاشانی این شهر، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، محمد شریعتی با اشاره به حادثه‌ای که صبح امروز به سامانه 125 اعلام شد، گفت: ساعت 08:49 صبح امروز سه‌شنبه (31 مردادماه) یک مورد خبر محبوس شدن شخصی بین اتاقک خودرو کامیونت کمپرس اعلام شد که بلافاصله گروه ایستگاه چهار و هفت و خودرو نجات به همراه رئیس ایستگاه مربوطه، راهی محل حادثه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بابیان اینکه محل حادثه در خیابان سپیده کاشانی شهر اصفهان بود، اظهار کرد: پس از رسیدن گروه به محل شاهد محبوس شدن راننده حدود 50 ساله در میان شاسی و اتاق عقب کامیونت کمپرس بودند که بلافاصله اکیپ عملیاتی حاضر در محل با استفاده از تجهیزات نجات، ست هیدرولیک و جک‌های RZ نسبت به بالا بردن اتاقک عقب خودرو کامیونت و رهاسازی راننده اقدام کردند.

,

وی با ابراز تاسف از این رویداد، گفت: با توجه به فشار سنگین اتاق عقب بر روی کمر و ستون فقرات راننده متأسفانه، همان لحظات ابتدایی راننده در میان اتاق عقب و شاسی جان داده بود و با توجه به‌شدت جراحات عملیات احیا توسط نیروهای عملیاتی حاضر در محل نیز بی‌تأثیر بود.

,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علت این حادثه بی‌احتیاطی از جانب راننده و ایمن نبودن محل مذکور همچنین نقص فنی و پایین آمدن جک اتاقک عقب در اثر نشت روغن هیدرولیک بوده که متأسفانه با یک‌لحظه بی‌احتیاطی از جانب راننده به مرگ وی ختم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه