اخبار داغ

به مناسبت برگزاری هفته فرهنگی تفرش مطرح شد؛

غبار مسمومیت از فرهنگ زدوده شود/ هدف اجرای برنامه های فرهنگی، خلق و رویش امثال شهید حججی باشد

غبار مسمومیت از فرهنگ زدوده شود/ هدف اجرای برنامه های فرهنگی، خلق و رویش امثال شهید حججی باشد
امام جمعه تفرش گفت: شهید حججی نمونه کامل رویش انقلابی است و هدف از برنامه های فرهنگی باید خلق و رویش امثال این شهید باشد؛ همه تلاش ها را باید صرف انقلابی گری و تربیت جوانان این سرزمین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، علی میرزایی فرماندار تفرش در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: یکی از اهداف هفته های فرهنگی، معرفی جلوه های فرهنگی و ادبی سطح شهرستان است تا با خلاقیت بیشتر شاخصه های فرهنگی شهرستان بیشتر تجلی پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

میرزایی اظهار کرد: در شهرستان تفرش، شخصیتها و مفاخر متعددی وجود دارد که در این هفته می توان این الگوها را برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین کرد.

,

وی افزود: شهرستان تفرش در بحث فرهنگ و مفاخر سرآمد است که در هفته فرهنگی باید برنامه های اثرگذار و با جلوه های ادبی، هنری، فلسفی و رویکرد معنوی برنامه ریزی و اجرا شوند.

,

 امام جمعه تفرش:

,  امام جمعه تفرش:,

در هفته فرهنگی، غبار مسمومیت از فرهنگ زدوده شود/ هدف از برنامه های فرهنگی، خلق و رویش امثال شهید حججی باشد

, در هفته فرهنگی، غبار مسمومیت از فرهنگ زدوده شود/ هدف از برنامه های فرهنگی، خلق و رویش امثال شهید حججی باشد , در هفته فرهنگی، غبار مسمومیت از فرهنگ زدوده شود/ هدف از برنامه های فرهنگی، خلق و رویش امثال شهید حججی باشد,

 حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه تفرش با اشاره به شهید حججی گفت: شهید حججی نمونه کامل رویش انقلابی است و هدف از برنامه های فرهنگی باید خلق و رویش امثال این شهید باشد؛ همه تلاش ها را باید صرف انقلابی گری و تربیت جوانان این سرزمین کرد.

,  ,  ,

خدامی اظهار کرد: کیفی سازی برنامه های فرهنگی در هفته فرهنگی امری مهم است. این هفته تنها نمایش اجزای فرهنگی نیست بلکه باید به دنبال تعمیق بخشیدن به فرهنگ بود.

,

وی افزود: هفته فرهنگی فرصت خوبی برای شروع است تا بتوان برنامه های مفیدتری در زمینه های فرهنگی تهیه کرد. در این هفته باید غبار مسمومیت از فرهنگ زدوده شود.

,

امام جمعه تفرش با اشاره به امامزاده محمد(ع) تفرش گفت: با همکاری و همیاری همه مسئولین و مردم شهرستان اقداماتی در جهت مسقف کردن این امامزاده انجام و این امامزاده به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شود.

,

خدامی اضافه کرد: شهرستان تفرش دارای مفاخر و شهدای متعددی است که باید تصاویر این افتخارات در فضای شهری بیشتر نصب شوند. همچنین از زندگی و احوالات این مفاخر الگوهایی برای نسل جوان استخراج و تبیین شوند. با پیگیریهای انجام شده، قرار است کنگره ملی مفاخر و نوادر شهرستان در تفرش برگزار شود.

,

وی با اشاره به ایام عید غدیر گفت: عید غدیر یکی از بهترین جشنها است که دارای فضایل زیادی است؛ در این مناسبت، مساجد فعالتر شوند و برنامه های بیشتری اجرا کنند. در برگزاری جُنگهای شادی نباید تنها به دنبال اهدف مقطعی خاص بود بلکه کارهای فرهنگی به صورت عمیق تر و تاثیر گذارتر اجرا شوند.

,

 

,

کارشناس دفتر امور اجتماعی استانداری:

, کارشناس دفتر امور اجتماعی استانداری:,

برنامه های هفته فرهنگی برای تمام سنین برنامه ریزی شود

, برنامه های هفته فرهنگی برای تمام سنین برنامه ریزی شود, برنامه های هفته فرهنگی برای تمام سنین برنامه ریزی شود,

مرزبان کارشناس فرهنگی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز گفت: برنامه های هفته فرهنگی برای تمام سنین و با توجه به ظرفیتهای فرهنگی و هنری شهرستان برنامه ریزی و اجرا شوند.

,

مرزبان در ادامه به برنامه های قابل اجرا در هفته فرهنگی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در این هفته می توان برنامه هایی نظیر برگزاری نمایشگاه، نامگذاری برخی از خیابانها با رویکردهای اخلاق اجتماعی، برنامه های آموزشی، پویش های اجتماعی، جُنگهای شبانه در پارکها، مسابقات ورزشی و.... در سطح شهرستان اجرا کرد.

,

هفته فرهنگی تفرش در تاریخ ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه برگزار می شود.

,

 

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه