اخبار داغ

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی:

یک بیمارستان صحرایی در منطقه کوهسرخ از توابع کاشمر برپا می‌شود

یک بیمارستان صحرایی در منطقه کوهسرخ از توابع کاشمر برپا می‌شود
رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: از ابتدای هفته آینده به مدت یک هفته بیمارستان صحرایی در منطقه کوهسرخ از توابع کاشمر با حضور ۱۲۰ نفر پزشک متخصص، پرستار و پزشک عمومی به همت بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی جلالی صبح امروز در نشست خبری که در مرکز بسیج پزشکی بیمارستان حضرت قائم (عج) برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای هفته آینده به مدت یک هفته بیمارستان صحرایی در منطقه کوهسرخ از توابع کاشمر با حضور ۱۲۰ نفر پزشک متخصص، پرستار و  پزشک عمومی به همت بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی برپا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: این بیمارستان صحرایی از چهارم شهریور ماه سال جاری تا یازدهم همین ماه با حضور پزشکان بسیجی و غیر بسیجی استان ایجاد خواهد شد.

,

 

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه هدف مجموعه بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی خدمت به محرومین است، عنوان کرد: در این راستا از دانشگاه علوم پزشکی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و نیز سپاه امام رضا(ع) امکانات دارویی، مادی و تجهیزاتی خواسته ایم و آن ها نیز تا حد امکان در اختیارمان گذاشته اند.

,

 

,

وی ادامه داد: در این بیمارستان تلاش کرده ایم با بهره گیری از پزشکان مجرب و استفاده از داروهای با کیفیت، خدمات تخصصی و پزشکی را ارائه دهیم؛ این گروه اعزامی شامل ۱۵ گروه تخصصی شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی و متخصص، تحویل رایگان دارو و عینک به افراد بی‌بضاعت، فعالیت های دندانپزشکی و انجام امور آزمایشگاهی است.

,

 

,

جلالی اضافه کرد: در این بیمارستان صحرایی که به نام شهدای مدافع حرم نیز نامگذاری شده است، با به کارگیری پزشکان مجرب و کار آموخته جراحی های سرپایی و کوچک نیز برای افراد بی بضاعت انجام می شود تا سختی حضور در شهر را متحمل نشوند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 نمونه از این دست فعالیت ها در قالب های گوناگون از جمله اردوهای جهادی برگزار شده است، گفت: این فعالیت ها کاملا داوطلبانه بوده و هزینه های آن نیز از خیرین و نهادهای گوناگون تامین می شود که حجم هزینه‌های این بیمارستان صحرایی در سال گذشته نزدیک به یک میلیارد تومان بود.

,

 

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به  جدید این نهاد، بیان کرد: یکی از موارد مهم ترویج و تبیین فعالیت های پزشکی در قالب های اولیه و احیاهای ساده است که باید به افراد روستایی و همچنین ساکنین حاشیه شهر آموخته شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای عمل به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: در سال جاری ان شا الله در دو شهرستان سبزوار و تربت حیدریه نیز این فعالیت ها انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه