اخبار داغ

امام‌جمعه همدان:

در مبارزه با کالای قاچاق سخت‌گیرانه‌تر اقدام شود

در مبارزه با کالای قاچاق سخت‌گیرانه‌تر اقدام شود
امام‌جمعه همدان گفت: باید با مسئله قاچاق بسیار سخت‌گیری کرد و تا زمانی که قاچاق حاکم است وضعیت تولید هرروز بدتر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در شورای اداری شهرستان ملایر هر مسئولیتی را نزد افراد امانتی از سوی خدا عنوان و اظهار داشت: همه ما از بزرگ‌ترین مسئولیت‌ها تا کوچک‌ترین شغل‌ها امانت‌دار خدا و خلق خدا هستیم و از این امانت‌ها باید هر چه‌بهتر نگهداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی یکی از دلایل مشکلات اقتصادی و وضعیت کشور را داشتن مسئولیت بالاتر از توان هر فرد عنوان کرد و گفت: اگر هر کس به‌اندازه توان خود مسئولیت‌ها را قبول کند در کارها پیشرفت خواهیم داشت.

,

امام‌جمعه همدان گفت: هر مسئولی که توانایی انجام کاری را ندارد باید آن را واگذار کند چراکه کار کردن برای مردم آسان نیست.

,

وی گفت: از پایین‌ترین سطوح هر مسئولی که گماشته می‌شود باید اهلیت یعنی تخصص و تعهد آن سنجیده شود و اگر توانایی آن را ندارد کار به او سپرده نشود.

,

آیت‌الله محمدی به‌تمامی مسئولین توصیه کرد: همه باید در وضع زندگی خود بازنگری کنند و اگر توان و عشق و تخصص به جایگاه و شغلشان رادارند تک‌تک لحظه‌های آن عبادت است وگرنه به مردم و خدا خیانت کرده‌اند.

,

وی با انتقاد از ترافیک موجود در ملایر بیان کرد: امروز ملایر و همدان تاکسی باران شده است چراکه در این شهرها شغل و صنعت وجود ندارد مسئولین باید چاره‌ساز باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بیان کرد: ما در ایران اسلامی کار کم نداریم بلکه مشکل کارگر داریم چراکه همه مردم مدرکی گرفته و به دنبال پشت‌میزنشینی هستند.

,

وی تأکید کرد: مسئولین باید در محدوده شهرستان نارسایی‌ها، کاستی‌ها و کمبودها را رصد کرده و علاج آن‌ها را بیایند.

,

آیت‌الله محمدی تجمل‌گرایی را یکی از مشکلات اساسی امروز جامعه عنوان کرد و گفت: باید با مسئله قاچاق بسیار سخت‌گیری کرد و تا زمانی که قاچاق حاکم است وضعیت تولید هرروز بدتر می‌شود.

,

امام‌جمعه ملایر نیز در این نشست با تسلیت زندگی امام جواد(ع) اظهار کرد: زندگی امام نهم بهترین الگو برای دشمن‌شناسی است.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری بیان کرد: امام جواد(ع) با اقدامات خود چهره نفاق حاکمیت عباسی را برملا ساختند.

,

وی تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید را مهم‌ترین وظیفه امروز همه مسئولین عنوان کرد و گفت: با تقویت اقتصاد کشور و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی بزرگ‌ترین شعار ما که همان مرگ بر آمریکا است محقق می‌شود.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه