اخبار داغ

به بهانه روز مسجد صورت گرفت:

مساجد لنده بهترین محل برای پرورش استعدادهای قرآنی و فرهنگی + تصاویر

مساجد لنده بهترین محل برای پرورش استعدادهای قرآنی و فرهنگی + تصاویر
مسجد بهترین و برترین پایگاه برای پرورش نسلی مومن و انقلابی است که علاوه بر اجرای منویات الهی بهترین پایگاه برای کسب معرفت دینی مطابق با سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، آرامش روحی و جسمی یکی از مهمترین مواردی است که انسان همواره به دنبال رسیدن به اوست و برای رسیدن به این آرامش در جای جای زندگی ابتدا باید به آرامش روحی رسید و سپس به دنبال ادامه حیات باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

, ,

, ,

اینکه هر روز به عشق رسالت انسان بودن خویش مرور می کنیم لحظات زندگی را و اهداف تعالی یک زندگی خوب را دائما آرزو می کنیم و برای رسیدن به این آرامش تلاش می کنیم باید ابتدا از کسی که این آرامش و محبت های و دوست داشتن را به ما آموخت در پنج وعده تشکر کنیم و چه زیبا است که این تشکر در محیطی باشد که آراسته به حضور جوانان باشد که برای بیمه نمودن خویش دائما در صفوف به هم پیوسته نماز با هم برای رسیدن به آرامش شکر گذاری می کنند یعنی رسیدن به آرامش.

,

, ,

مسجد بهترین و برترین پایگاه برای پرورش نسلی مومن و انقلابی است که علاوه بر اجرای منویات الهی بهترین پایگاه برای کسب معرفت دینی مطابق با سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

,

, ,

نقش ممتاز مساجد در بهبوهه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به عنوان بهترین پایگاه برای پرورش جوانانی مومن و انقلابی چنان مشهود است که در طول روز های آغازین انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شاهد شهادت جوانان هستیم که پرورش یافته مکتب فرهنگ ساز مساجد بودند.

,

نقش مساجد و روحانیون مستقر در مساجد باعث جذب نوجوانان و جوانان زیادی به این مکان فرهنگی شده است که علاوه بر رسیدن به کمال و معنویت از لحاظ امنیت نیز به عنوان بهترین پناه گاه برای فعالیت فرزندان از سوی والدین مطرح است.

,

, ,

, ,

, ,

وجود پایگاه های مقاومت بسیج مساجد در مساجد باعث شده است تا علاوه بر برپایی نماز فعالیت های فرهنگی، هنری، رزمی ، ورزشی و نظامی را نیز جوانان در مساجد با فراغت بال بهتری یاد بگیرند.

,

, ,

کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز نقش مهمی در ترویج اندیشه های ناب اسلامی در کنار پایگاه های مقاومت بسیج دارند که همپوشالی این دو در جهت نشر ارزش های دینی است.

,

, ,

, ,

برگزاری کلاس های قرائت، روخوانی و روان خوانی قرآن، برگزاری دوره های مختلف آموزشی، برگزاری کلاس های هنری و فرهنگی، تشکیل اردوهای مختلف توسط بانیان مساجد برای نوجوانان در مسجد و هزاران اقدام ارزشمند دیگر تنها بخشی از تلاش های خادمین و روحانیون در مساجد است که به برای تعالی روز افزون فرزندان ما و شما صورت گرفته است.

,

, ,

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن اشاره به نقش مساجد در جامعه گفت: مسجد یکی از بهترین امکان مقدسه برای تعالی هرچه بهتر انسان در جهت رسیدن به کمال است.

,

وی افزود: در طول سال مراسمات مختلفی از جمله برگزاری اعیاد و عزاداری های ائمه اطهار و مناسبت های ملی در مساجد برگزار می شود که نشان دهنده نقش مهم مساجد در افزایش پیوند مردم و مسجد است.

,

 مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: شهرلنده به عنوان دارالمساجد در ایران اسلامی شناخته می شود که وجود 13مسجد در سطح شهرلنده و 27مسجد در سطح روستاها نشان از پایندی عمیق این مردم به ارزش های الهی و انقلابی است.

,

وی تاکیدکرد: در مساجدی که روحانی مستقر وجود داشته باشد و یا در ایام ماه مبارک رمضان کلاس های قرائت قرآن و احام، تجوید، سبک زندگی اسلامی و گفتمان های مختلف دینی برگزار می شود.

,

الهی نیا اظهارکرد: با توجه به گرمای طاقت فرسای شهرستان لنده اکثر مساجد این شهرستان دارای وسایل خنک کننده و گرم کننده می باشند که مشکل اصل بیشتر مساجد شهری وروستایی نداشتن سیستم صوتی مناسب است.

,

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: در طول سال گفتمان های مختلف دینی با موضوعات روز برای مردم بیان می شود که در جهت ارتقای سطح آگاهی و بینش و بصیریت دینی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه